افزایش ۱۲.۵ درصدی حوادث کار در استان اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در ۸ ماهه امسال تلفات ناشی از حوادث کار ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است و در این مدت ۷۲ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار ۸ ماه سال جاری در زمینه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۰ نفر دچار گازگرفتگی شدند که از این تعداد یک نفر زن و ۱۹ نفر مرد بر اثر گاز گرفتگی در استان اصفهان جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: افراد باید توجه داشته باشند که بر اساس آمار موجود میزان مرگ و میر ناشی از گازگرفتگی در بهمن و اسفند افزایش می‌یابد و از این رو نکات ایمنی را در زمان استفاده از وسایل گازسوز در منزل، محل کار و خودرو رعایت کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه امسال تلفات ناشی از حوادث کار ۱۲.۵ درصد افزایش یافته است و در این مدت ۷۲ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث کار جان خود را از دست داده‌اند و این در حالی است که آمار مرگ و میر ناشی از حوادث کار استان اصفهان در ۸ ماه سال گذشته ۶۴ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی از مهم‌ترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان است تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهر و میمه، نجف‌آباد و کاشان بیشترین آمار فوت ناشی از حوادث کار را داشته‌اند.

سلیمان‌پور با اشاره به آمار مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اصفهان در ۸ ماه امسال، افزود: در این بازه زمانی ۱ هزار و ۶۶۳ نفر در این حوادث آسیب دیدند که از این تعداد ۸۲ نفر زن و یک هزار و ۵۸۱ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 473206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.