احداث نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شرق کشور

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از آغاز عملیات اجرایی نخستین مرکز معاینه فنی درون شهری خودروهای سنگین در شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی باخرد در مراسم آغاز عملیات اجرایی نخستین مرکز معاینه فنی درون شهری خودروهای سنگین در شرق کشور، اظهار کرد: این مرکز از سال ۹۸ مجوزهای لازم را دریافت کرده و مطالعات آن نیز ظرف دو ماه انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۶ هزار دستگاه ناوگان سنگین در شهر مشهد وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۵۰۰ ناوگان ساماندهی و پروانه‌های لازم را کسب کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: هدف ما تکمیل زنجیره خدمت است تا علاوه بر خدماتی همچون ایجاد پارکینگ و دستگاه شست و شوی خودروهای سنگین بتوانیم مرکز معاینه فنی را برای تسهیل در ارائه خدمات رسانی ایجاد کنیم. همچنین درصدد احداث تعمیرگاه خودروهای سنگین در آینده نیز هستیم.

باخرد خاطرنشان کرد: این مجتمع نخستین مرکز معاینه فنی درون شهری خودروهای سنگین در شرق کشور بوده و بعد از استان تهران و اصفهان در رتبه سوم کشوری قرار دارد، در تلاش هستیم علاوه بر خدمات رسانی به بخش خصوصی این خدمات را برای ناوگان اتوبوسرانی با دو هزار دستگاه و ناوگان عمرانی با چهار الی پنج دستگاه ارائه دهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر پنج مجموعه معاینه فنی در خارج از شهر با امکانات کم وجود دارد، اما این مجموعه در درون شهر ایجاد می‌شود و در کاهش هزینه، آلودگی هوا و ترافیک نقش به سزایی را ایفا خواهد کرد.

کد خبر 473186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.