آغاز حفاری جبهه غربی خط دو مترو/ کودکان محور توجه برنامه‌ریزان شهری هستند

شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری عملیات اجرایی حفاری جبهه غربی خط دو مترو از سمت کهندژ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی به نیروهای فعال در ارتش و سپاه پاسداران در اصفهان، اظهار کرد: هفته جاری در ادامه برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» از پروژه‌های عمرانی منطقه هفت شهرداری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان در این منطقه، افزود: این مجموعه در مجاورت بوستان آرزو واقع شده که در این بوستان نیز با اقداماتی خلاقانه فضایی مناسب برای حضور و بازی کودکان فراهم شده است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه بوستان آرزو اخیراً در قالب افتتاحیه‌های هفتگی «هر یکشنبه، یک افتتاح» مورد بهره برداری قرار گرفت، ادامه داد: اصفهان نخستین شهر ایران است که پس از تلاشی دو ساله هفته گذشته نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک یونیسف سازمان ملل را دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: دریافت نشان کاندیداتوری شهر دوستدار کودک بدان معنا است که از این پس رفع نیازهای کودکان و ایجاد امکانات برای آن‌ها بیشتر در برنامه‌ریزی شهری محور توجه برنامه‌ریزان است و توسعه اماکن تخصصی کودکان و نوجوانان یکی از فعالیت‌ها در این راستا است.

نوروزی با اشاره به ملاقات مردمی با شهروندان منطقه هفت شهرداری، گفت: فردا پس از افتتاح پروژه‌ها همراه با معاونان خود با شهروندان و معتمدان این منطقه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ملاقات خواهیم داشت؛ در ماه‌های گذشته گفتگو با شهروندان به دلیل شرایط کرونایی به صورت تلفنی و از طریق سامانه ۱۳۷ انجام شده بود.

وی تصریح کرد: هفته گذشته علاوه بر برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» و افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۲، روز پنجشنبه پروژه ویژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار در نقطه اتصال دو شهر اصفهان و دولت‌آباد کلنگ زنی شد.

شهردار اصفهان اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار به صورت زیرگذر با مشارکت شهرداری دولت‌آباد به منظور کنترل بار ترافیکی میدان و در پی آن جلب رضایت مردم احداث می‌شود و تکمیل کننده اقدام شهرداری برای احداث ادامه خیابان فرزانگان است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری عملیات اجرایی حفاری جبهه غربی خط دو مترو از سمت کهندژ آغاز خواهد شد تا فعالیت در این خط از دو جبهه کاری انجام شود.

کد خبر 473182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.