تولید ۲۵ هزار بوته گل و گیاه فصلی در مشگین شهر

شهردار مشگین شهر از تولید و پرورش ٢۵ هزار بوته انواع گل و گیاه فصلی در گلخانه شهرداری جهت کاشت در فضای سبز این شهر خبر داد.

رحمت انوری آذر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر مجموع فضای سبز شهری مشگین شهر ۴۷۸ هزار مترمربع و سهم هر شهروند از این مقدار ۷.۲ مترمربع است.

وی افزود: شهرداری گلخانه‌ای به مساحت ۴۷۰ متر مربع در پارک شهر احداث کرده که ۳۰ درصد بوته گل‌های مورد نیاز فضای سبز شهری در این گلخانه تولید می‌شود.

شهردار مشگین شهر از تولید و پرورش ٢۵ هزار بوته انواع گل و گیاه فصلی در گلخانه شهرداری جهت کاشت در میادین، بلوارها، بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر خبر داد و گفت: تعداد ١۵ هزار بوته انواع گل لاله، شب بو و جعفری و تعداد ١٠ هزار نهال انواع رز و ترون و درختچه است که جهت کاشت در فصل بهار آماده می‌شود.

انوری آذر خاطرنشان کرد: کار نگهداشت و احداث فضای سبز مشگین شهر امسال به بخش خصوصی واگذار شده و ۴۲ کارگر وظیفه کاشت، آبیاری، گلکاری، درختکاری و هرس و نگهبانی فضای سبز را بر عهده دارند و برای زیباسازی، حفظ و نگهداشت آن تلاش می‌کنند.

شهردار مشگین شهر گفت: پایه چراغ‌ برق‌های ١٢ متری بلوار استاد نادر الهی که در جریان تندباد اخیر دچار خسارت شده بود، ترمیم و بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمات رسانی به شهروندان و جلوگیری از خسارت به تأسیسات روشنایی شهری، با تلاش نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری و تأسیسات شهری عملیات ترمیم و بهسازی پایه چراغ‌ برق‌های بلوار استاد نادر الهی در کمترین زمان انجام و به اتمام رسید.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی استان اردبیل قرار دارد.

کد خبر 473176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.