بهره‌برداری از  ۴۴ پروژه در گلپایگان

فرماندار گلپایگان گفت: ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان که ۱۷ میلیارد تومان از آورده بخش خصوصی و مابقی از محل اعتبارات دولتی افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز (جمعه) در آئین افتتاح طرح‌ها اظهار کرد: امروز ۴۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان که ۱۷ میلیارد تومان از آورده بخش خصوصی و مابقی از محل اعتبارات دولتی به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: گلخانه دو هکتاری سبزی و صیفی‌جات شرکت سهامی زراعی با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال و میزان تولید سالانه ۴۵۰ تن و اشتغال ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار گلپایگان گفت: اجرای طرح آبرسانی از تصفیه خانه و اصلاح شبکه آبی در برخی روستاهای گلپایگان و بهره‌برداری از ساختمان اداره گاز شهر گوگد از دیگر پروژه‌ها است.

تمام روستاهای گلپایگان گاز رسانی شدند

سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با بیان اینکه تمام روستاهای شهرستان گلپایگان گازرسانی شدند، اظهار کرد: سالانه ۱۷۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش‌های خانگی، صنعتی و تجاری در گلپایگان مصرف می‌شود که معادل ۱۷ میلیون کپسول گاز ۱۱ کیلویی است.

وی گفت: در شهرستان گلپایگان در بخش خانگی ۴۵ میلیون مترمکعب و در بخش صنعت ۲۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد که مصرف گاز در بخش خانگی ۲.۵ برابر صنعت است که باید صرفه جویی شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه ۱۱۱ شهر استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: بخش شرقی اصفهان از گاز cng استفاده می‌کنند اما ۹۹.۵ درصد روستاها و صد در صد شهرهای استان اصفهان به گاز شهری وصل هستند.

امسال سه روستای شهرستان گلپایگان به تصفیه خانه آب شرب وصل شدند

هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان سال ۹۰ تصفیه خانه آب گلپایگان کلنگ شد و سال ۹۵ تصفیه خانه از محل سد کوچری به بهره‌برداری رسید که تحولی عظیم در حوزه آب و فاضلاب شهرستان بود.

وی افزود: در تیر ماه امسال سه روستای شهرستان گلپایگان به تصفیه خانه آب شرب وصل شدند و امروز نیز شاهد کلنگ آبرسانی از محل تصفیه خانه به شش روستای دیگر هستیم که جمعیت هزار نفری از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: حدود پنج هزار متر نیز اصلاح شبکه در روستاهای شادگان، فاویان، دُم آسمان، مَرغ، رباط سرخ، درب امامزاده، رباط ابوالقاسم، دُر، تیکن و هنده با صرف اعتبار حدود یک میلیارد تومان انجام می‌شود.

کد خبر 473144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.