فکری : قائدی باید تصمیم بهتری برای زدن پنالتی می گرفت

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: در مجموع حق ما برد بود که با تک گلی که زدیم توانستیم جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود فکری پس از دیدار تیمش برابر نساجی مازندران اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. با توجه به بارندگی که وجود داشت، امروز بازی خیلی خوبی بود. تیم نساجی با برنامه‌ای که داشتند، بازی بسته‌ای ارائه دادند و ابتدا دنبال یک امتیاز بودند و به ضد حمله نیز فکر می‌کردند که به ما ضربه بزنند اما بچه‌های ما با حوصله و آرامش بازی کردند.

وی افزود: در دقایقی از بازی و در نیمه دوم رو به عصبی شدن بودند اما خودشان را کنترل کردند. موقعیت‌های خوبی در هر دو نیمه ایجاد کردیم ولی در مجموع حق ما برد بود که با تک گلی که زدیم توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. امیدوار هستم روند خود را حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی خود را ادامه دهیم.

فکری در رابطه به دفاعی بازی کردن نساجی افزود: هم فکر می‌کردیم نساجی از جلو فشار بگذارد و هم فکر می‌کردیم به صورت بسته بازی کنند. نیمه نخست را با ۳ دفاع بازی کردیم و در نیمه دوم با وجود ۳ دفاع بودن، تاکتیک خود را تغییر دادیم که خوشبختانه به گل رسیدیم. با پنالتی که به دست آوردیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم اما مهدی نتوانست از این فرصت استفاده کند و فکر می‌کنم در این شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای زدن پنالتی می‌گرفت.

وی در ارتباط با ناراضی بودن وریا غفوری از تعویض ادامه داد: وریا بعضی از دقایق بازی به خصوص جایی که کارت زرد گرفت، عصبی شد و جایی هم به من گفته بود که توپ به من نمی‌رسد که باعث عصبی شدن او شد. پس از دریافت کارت زرد نیز اعلام کرد که او را تعویض کنیم و پس از تعویض به رختکن رفت. ناراحتی او بیشتر به دلیل کم توپ رسیدن به وی بوده است.

فکری در خصوص داوری افزود: داوری در مجموع خوب بود و از آنها تشکر می‌کنم که بازی را به خوبی مدیریت و کنترل کردند.

کد خبر 473142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.