لیگ برتر فوتسال بانوان عقب گرد داشته است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: از سطح لیگ امسال راضی نیستم زیرا عقب گرد کردیم، سال‌ها است که در فوتسال زحمت می کشیم تا لیگ با کیفیت شود ولی متأسفانه کیفیت را فدای کمیت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا شهناز یاری پس از پیروزی تیمش مقابل نامی نو، اظهار کرد: بازی خوب، نزدیک و درگیری بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری رقم بزنیم، در حمله مشکلاتی داریم که باید آن را برطرف کنیم. بازیکنانی هستند که سرمربی آن‌ها بودم و برای اینکه خود را نشان دهند انگیزه داشتند، سال ۹۷ سرمربی نامی نو بودم که با این تیم قهرمان شدیم و قاعدتاً این بازی حساسیت خاص خود را داشت که اگر بازی بدون حاشیه بود می‌توانستیم با نتیجه بهتر از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: از سطح لیگ امسال راضی نیستم، زیرا عقب گرد کردیم، سال‌ها است که در فوتسال زحمت می‌کشیم تا لیگ با کیفیت شود ولی متأسفانه کیفیت را فدای کمیت کردیم. دو فصل فوق العاده را فوتسال ما پشت سر گذاشت و همه تیم‌ها خود را یک پای فینال می‌دیدند، امسال هم هفت تیم مدعی داریم ولی نمی‌دانم بر چه اساسی تصمیم گرفتند تعداد تیم‌ها را اضافه کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: باید ۸ الی ۱۰ تیم خوب در لیگ باشند، دلمان نمی‌خواهد بعضی بازی‌ها یک طرفه باشد. بعضی تیم‌ها در لیگ یک نگه داشته شوند یا سوپر لیگی داشته باشیم تا هشت تیم خوب باشند در آن زمان می‌توانیم بگوییم فوتبال ما در حال توسعه است.

یاری با بیان اینکه تا قبل از عید اردوی برای تیم ملی برگزار نمی‌شود، خاطر نشان کرد: بعید می‌دنم تا عید نوروز برنامه خاصی داشته باشیم زیرا مسابقات آسیایی یک سال به تعویق افتاد و باید منتظر باشیم و ببینیم چه کسی رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌شود. بر اساس نامه جدید فیفا هشت بانو حق رأی برای انتخاب رئیس فدراسیون دارند که تشکر می‌کنیم بابت این فرصت و امیدواریم بهترین فرد انتخاب شود.

کد خبر 473109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.