نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار تراکتور و پرسپولیس

یک کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امروز تراکتور و پرسپولیس پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در تبریز میهمان تراکتور بود و در نهایت توانست با تک گل سید جلال حسینی در دقیقه ۵۳ پیروز این جدال حساس هفته چهاردهم باشد. قضاوت این مسابقه در اختیار مهدی سید علی بود که روز نسبتاً آرامی در یادگار امام تجربه کرد و به جرأت می‌توان گفت این دیدار اتفاق خاصی نداشت. صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط نوذر رودنیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

آقایی باید دو اخطار می‌گرفت؟

سعید آقایی در حالی اواسط نیمه دوم با کارت زرد داور روبرو شد که پیش از آن و در واپسین لحظات نیمه نخست نیز خطای خشنی انجام داده بود که سید علی ترجیح داده بود از کارتش برای این بازیکن استفاده نکند.

رودنیل: دقیقه ۴۱ داور باید به بازیکن ۷۷ پرسپولیس (سعید آقایی) حتماً به خاطر خطایی که انجام داد کارت زرد می‌داد. در صورتی که همین بازیکن در دقیقه ۶۵ کارت دیگری را دریافت کرد که آن درست بود و با توجه به اخطار دوم، باید او از زمین اخراج می‌شد.

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: بازی با توجه به شرایط دو تیم در جدول حساسیت زیادی داشت. تیم داوری انصافاً قضاوت خوبی داشت. دقیقه ۴ روی دروازبان تراکتور خطا شد و داور باید به بازیکن کارت می‌داد که این کار را نکرد. البته علیرغم اینکه داور تصمیم سرنوشت سازی نداشت، سایر اخطارهایی که نشان داد کاملاً درست بودند. دقیقه ۵۹ و ۶۴ در محوطه جریمه تراکتور اتفاقی رخ نداد. در دقیقه ۹۰+۲ نیز در محوطه جریمه تراکتور ادامه بازی از سوی داور صحیح بود. تیم داوری خوبی را برای این بازی انتخاب کرده بودند.

کد خبر 473027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.