دستگیری نوه ناخلف پس از قتل مادربزرگ

کشف کالای قاچاق با برندهای تقلبی، قتل دختر جوان در پی حمله مسلحانه به حیاط منزل‌شان، واژگونی کامیون نوشابه در بزرگراه، به دام افتادن برادران خواهر کش و دستگیری نوه ناخلف پس از قتل مادربزرگ را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران خبر داد.

نجم‌الدین رشیدی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک یک انبار بزرگ کالا در منطقه یافت آباد تعداد فراوانی کالای قاچاق را داخل انبارش جمع‌آوری کرده است و آن‌ها را با برندهای تقلبی در بازار مصرف توزیع می‌کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود، مالک انبار کالا تعدادی یخچال به صورت قاچاق از مرزهای غربی کشور تهیه کرده و پس از انتقال به شهر تهران و دپو کردن آن، مشخصات کالا را تغییر داده است و با عنوان برندهای خارجی معتبر با قیمت‌های گزاف به مشتریانش می‌فروشد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی با هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، ۲۸ دستگاه یخچال خارجی قاچاق با برندهای تقلبی کشف کنند.

وی با بیان اینکه انبار کالا با دستور ۵ پلمب شد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند.

رشیدی خاطرنشان کرد: در این رابطه مالک انبار دستگیر و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

قتل دختر نوجوان در پی حمله مسلحانه به حیاط منزل‌شان

فرمانده انتظامی آبادان از قتل یک دختر نوجوان در پی حمله مسلحانه فرد یا افرادی ناشناس به حیاط منزل‌شان خبر داد.

حسین زلقی‌زاده اظهار کرد: یک دختر ۱۳ ساله شب گذشته در حیاط منزل‌شان در آبادان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

وی افزود: در پی این حمله مسلحانه که با کلت کمری انجام شد، این دختر نوجوان از ناحیه پهلو مصدوم و به بیمارستان اعزام شد که به علت جراحت شدید، جان باخت.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن ضارب یا ضاربان، تصریح کرد: شناسایی ضارب یا ضاربان و جزئیات این حادثه در حال بررسی است.

واژگونی کامیون نوشابه در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگون شدن یک دستگاه تریلر حامل نوشابه در مسیر غرب به شرق آزادگان خبر داد.

سید جلال ملکی اظهار کرد: یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تریلر در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان تهران ساوه، روی دوربرگردان نعل اسبی، اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر یخچال دار که بار نوشابه داشت، روی پل به دلایل نامشخصی که از سوی عوامل پلیس راهور بررسی خواهد شد واژگون شده اما خوشبختانه سقوط نکرده بود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: این تریلر در قسمت بالا روی دور برگردان نعل اسبی واژگون شده بود و راننده که مردی ۶٠ ساله بود خودش از خودرو خارج شده بود که همزمان با ایمن سازی محل به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: در پی این حادثه نشت گازوئیل زیادی در محل ایجاد شده بود که عوامل مشغول پاکسازی و پاشیدن خاک بودند تا ایمن‌سازی لازم انجام شود، عوامل پلیس راهور هم از ابتدا در محل حضور داشتند و روی محور دوربرگردان را به منظور ایمن سازی مسدود کردند، البته مشکل ترافیکی در محل وجود ندارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با ۱ دستگاه جرثقیل ابتدا قسمت کشنده خارج شده و یک دستگاه جرثقیل دیگر هم در محل اضافه شده تا تریلر را به شرایط عادی برگرداند.

برادران خواهر کش دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که به همراه برادر و همدستش در سال ۹۱ خواهر خود را به قتل رسانده بود در فسا دستگیر شدند.

کاووس محمدی، اضافه کرد: دختری ۲۰ ساله به مأموران پلیس شهرستان فسا مراجعه و اظهار کرد که در سال ۹۱ دایی‌ام به همراه دیگر برادر و یکی از دوستانش مادرم را در خانه به قتل رسانده‌اند و آن را درون چاهی در یکی از روستاهای این شهرستان انداخته‌اند و بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، دایی ۳۴ ساله شاکی و همدست ۲۸ ساله وی را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند.

معاون اجتماعی پلیس فارس خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلاف با خواهرم، به همراه دیگر برادرم (۳۸ ساله) که در حال حاضر در یکی از کشورهای اروپایی است خواهرم را به قتل رساندیم و با کمک دوستم با موتورسیکلت وی را به درون چاهی در یکی از روستاهای این شهرستان انداختیم.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی با مقام قضائی، مأموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازدید از آن چاه، تعدادی از استخوان‌های مقتول کشف و تحویل پزشک قانونی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد که مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز حل و فصل کنند، شاکی در پاسخ به این سوال که علت مخفی نگه داشتن راز قتل تاکنون چیست؟ علت پنهان نگه داشتن راز قتل را ترس از دایی عنوان کرد.

نوه ناخلف پس از قتل مادربزرگ دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: جوان ۲۵ ساله‌ای که اقدام به قتل مادربزرگ خود کرده دستگیر شد.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: به دنبال کشف جسد زنی ۷۵ ساله در یکی از رودخانه‌های شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از تأیید قتل این زن توسط کاراگاهان پلیس آگاهی، اقدامات فنی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد تا اینکه محل اختفای وی در یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه مورد شناسایی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی طی یک عملیات حساب شده موفق به دستگیری قاتل متواری پس از ۹ ماه فرار شدند، تصریح کرد: این فرد علیرغم انکارهای اولیه در نهایت به قتل مادر بزرگ ۷۵ ساله خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه قاتل مسائل مالی را انگیزه خود برای ارتکاب این جنایت عنوان کرده است، گفت: این فرد پس از بازسازی صحنه تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 473004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.