تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار ۱۵ ماهه احداث می شود

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت:در حال حاضر ۴۶۰ پروژه به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر ظهر امروز _پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۹ _در آئین آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار، اظهار کرد: به عنوان فردی که ۳۰ سال در حوزه عمران شهرداری فعالیت کردم، با افتخار اعلام می‌کنم علی‌رغم تمام مشکلات موجود، سه سال گذشته سال‌های طلایی عمرانی شهر اصفهان بوده است.

وی با تقدیر از تمام مدیران شهری برای همراهی در اجرای پروژه تقاطع شهدای ورزشکار (حدفاصل دو شهر اصفهان و دولت آباد) افزود: در حال حاضر ۴۶۰ پروژه به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه کیفیت و سرعت اجرای پروژه‌ها ارتقا یافته و بر اساس برنامه‌های زمانبندی در حال انجام است، گفت: شهرداری اصفهان با توجه به ترافیک خیابان بعثت، سه راه نقشینه و میدان جوان که هر هفته تصادفات منجر به فوت در آن اتفاق می‌افتاد، همچنین به منظور کاهش آلودگی هوا در مدت زمان کوتاه شش کیلومتر از مسیر رینگ را با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان اجرا کرد.

وی با تاکید بر اینکه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار به صورت زیرگذر با چهار پل اجرا خواهد شد، افزود: طول خیابان‌سازی این پروژه ۷۵۰ متر و دارای دو باند ۱۳ متری آسفالت و رفیوژ دو متری است که تا ۱۵ ماه آینده تکمیل خواهد شد.

مظفر با اشاره به حجم سنگین تأسیسات موجود در مسیر اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار، گفت: اگر تأسیسات در مسیر پروژه قرار نداشت این پروژه در مدت زمان هفت ماه به اتمام می‌رسید؛ برای اجرای این پروژه بدون در نظر گرفتن هزینه‌های آزادسازی و جا به جایی تأسیسات ۴۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 472961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.