دربی اصفهان غیرقابل پیش بینی است و می تواند بازی جذابی باشد

مدیر تیم های پایه فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: رحمان رضایی در بعضی بازی ها دچار بدشانسی و بی مهری داوران شده است و فکر می کنم تا نیم فصل فرصت داشته باشد که این عقب ماندن در جدول را جبران کند.

مهدی سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دربی اصفهان و شرایط تیم ذوب آهن اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن در حال حاضر در تغییر و تحول مدیریتی قرار دارد و از نظر جدولی در لیگ شرایط خوبی ندارد. ذوب آهن با وجود آنکه هفته گذشته برابر نساجی به پیروزی رسید، با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و اگر به جدول نیز نگاه کنیم، سایپا و مس رفسنجان با یک بازی کمتر ۵ امتیاز بالاتر از ذوب آهن هستند و ذوب آهن محکوم به برد است.

وی ادامه داد: نساجی نیز سایه به سایه ذوب آهن را تعقیب می‌کند و احساس می‌کنم ذوب آهن باید خود را از پایین جدول جدا کند چرا که در نیم فصل دوم تیم‌ها برای مرگ و زندگی می‌جنگند و امتیاز گیری سخت‌تر است.

سلیمی با اشاره به عملکرد تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: ذوب آهن بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است و گاهی گرفتار بدشانسی و بی مهری داوران شده است اما از نظر فنی ضعیف نبوده است که در حال حاضر در رده چهاردهم جدول باشد.

وی در رابطه با تیم سپاهان افزود: سپاهان با ۲۲ امتیاز و در شرایطی که یک امتیاز کمتر از استقلال دارد و با صنعت نفت هم امتیاز است، در رده سوم جدول قرار دارد و هفته گذشته به تیم شهر خودرو باخت و این بازی نیز برای سپاهان اهمیت دارد که می‌تواند با یک پیروزی احتمالاً به صدر جدول برسد.

مدیر تیم‌های پایه فوتبال باشگاه ذوب آهن ادامه داد: هر دو تیم برای یک بازی خیلی حساس با هم می‌جنگند و واقعاً نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست و می‌تواند بازی جذابی باشد. سپاهان تیم خوبی با محرم نویدکیا دارد اما اگر بگوییم سپاهان بالای جدول است و می‌تواند ذوب آهن را ببرد، فکر می‌کنم حرف پخته‌ای نباشد و احتمالاً بازی خوب و پایاپای باشد.

سلیمی در ارتباط با اشتباهات داوری و عدم حضور VAR در لیگ ایران افزود: علاوه بر این فصل ذوب آهن در فصل گذشته نیز از داوری ضربه خورد و چیزی نیست که بگوییم فقط به ذوب آهن اختصاص دارد و همه تیم‌ها متضرر یا منتفع می‌شوند اما نتیجه در فوتبال باید به لحاظ فنی مشخص شود نه اینکه اشتباهات داوری باعث مشخص شدن نتایج شود. زمانی که اتفاقات داوری برای بعضی تیم‌ها زیاد رخ می‌دهد، باعث می‌شود روی داوری‌ها ، پاکی فوتبال و فساد در فوتبال حساس شوند، در صورتی که بسیاری از این موارد غیر عمدی است.

وی همچنین ادامه داد: در فوتبال هزینه‌های بسیار زیادی داریم انجام می‌دهیم اما اینکه چرا در برابر VAR مقاومت می‌شود، برای من نیز جای تعجب دارد. در اروپا نیز زمانی که VAR به کار گرفته شد، بسیاری منتقد بودند که فوتبال از شکل و شمایل طبیعی خارج می‌شود اما در حال حاضر همه VAR را پذیرفته‌اند و اشتباهات داوری به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده است و نتایج بر اساس مسائل فنی رقم می‌خورد. فدراسیون فوتبال این موضوع را باید در اولویت قرار بدهد زیرا بعضی تیم‌ها ممکن است ضررهایی ببینند که جبران ناپذیر باشد. به عنوان مثال اگر ذوب آهن به لیگ یک برود چه کسی می‌تواند این ضرر را جبران کند؟

سلیمی در رابطه با ثبات در باشگاه ذوب آهن افزود: تغییر و تحولات مدیریتی بر اساس نظرات هیئت مدیره و فاکتورهایی که دارند صورت می‌گیرد. اگر انصاف را در نظر بگیریم رحمان رضایی در بعضی بازی‌ها دچار بی مهری شد و اینکه به امتیاز نگاه کنیم و بخواهیم مربی را تغییر دهیم، انصاف نیست. فکر می‌کنم تا نیم فصل رحمان رضایی فرصت داشته باشد که این عقب ماندن را جبران کند و ما در باشگاه منتظر این اتفاق هستیم.

مدیر تیم‌های پایه فوتبال ذوب آهن در پایان تصریح کرد: جواد محمدی برای باشگاه زحمات زیادی کشیدند و شاید در لیگ برتر فوتبال موفق نبودند اما در حوزه‌های دیگر باشگاه عملکرد قابل قبولی داشتند و از طرف دیگر مهندس فریدونی تحصیل کرده اقتصاد هستند و امیدواریم با ذهن باز ایشان باشگاه ذوب آهن را رو به جلو حرکت کند.

کد خبر 472909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.