برخورد قاطع شهرداری شهرکرد با افراد متخلف در ساخت و ساز

شهردار شهرکرد گفت: شناسایی افراد متخلف‌ در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهندس بهادر عبدالغنی در جلسه با شرکت‌های بتن‌ریزی شهرکرد با بیان اینکه تولیدکنندگان بتن نقش بسزایی در تولید و اشتغال دارند، اظهار کرد: تولیدکنندگان بتن در شهرکرد بر اساس استانداردها فعالیت می‌کنند اما می‌طلبد در راستای کاهش تخلفات در ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری لازم را با مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری شهرکرد داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر حساس هستیم، افزود: تلاش داریم با همراهی دستگاه‌های متولی در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: پیشگیری و برخورد با متخلفان در دستور کار قرار دارد و در همین زمینه از ابتدای سال تاکنون با کمک دستگاه قضا چند فقره احکام قلع و قمع برای ساخت و سازهای غیرمجاز صادر و تخریب آنها انجام شده است.

عبدالغنی ادامه داد: شناسایی افراد متخلف در عرصه ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت شبانه‌روزی در دستور کار قرار گرفته و برخورد قاطع و قانونی با عاملان تشدید می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند شکایات یا مشکلات ساخت و ساز غیرمجاز را به سامانه ۱۳۷ یا شماره تلفن ثابت ۰۳۸۳۲۲۲۴۸۴۹ اعلام نمایند تا در اولین زمان ممکن به درخواست شهروندان رسیدگی شود.

کد خبر 472898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.