ارائه خدمات نوآورانه به اقشار کم‌برخوردار

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از راه اندازی سکوی نوآوری اجتماعی بنیاد احسان خبر داد و جزئیات آن را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، سعید سلیمانی، در این باره اظهار کرد: سکوی نوآوری اجتماعی به منظور خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار راه‌اندازی خواهد شد و در اولین گام، برگزاری رویداد «رویش احسان» با موضوع حل مسائل آموزشی دوران پسا کرونا در مناطق کم برخوردار آغاز شده است.

وی افزود: اولین رویداد از سلسله رویدادهای رویش احسان به حل مسائل آموزشی دوران پسا کرونا اختصاص دارد. به عبارت دیگر این رویداد با هدف جمع آوری ایده‌های نوآورانه با محوریت حل مسائل آموزشی در مناطق کم برخوردار پس از توقف شیوع همه‌گیری کرونا برگزار می‌شود.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه با اتکا به ظرفیت‌های موجود در زیست بوم نوآوری به دنبال فراهم آوردن بستری مناسب جهت تحقق خدمت رسانی نوآورانه به مناطق کم برخوردار هستیم، گفت: ارائه ایده‌های نوآورانه، طرح‌های اجرایی و راهکارهای سیاستی در زمینه نحوه پوشش تحصیل مناطق کم برخوردار به کمک ابزارهای آموزش الکترونیک (اینترنت، تلویزیون، رادیو و …)، ارائه راه حل های نوآورانه در زمینه جبران آسیب‌های وارد شده بر فرآیند آموزش و یادگیری، ارائه طرح‌های نوآورانه در زمینه افزایش انگیزه معلمان فعال در مناطق کم برخوردار، ارائه راهکارهای سیاستی و اجرایی برای آمادگی در هنگام وقوع بحران‌های مشابه در زمینه آموزش و چگونگی استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در جهت رفع معضلات آموزش در مناطق کم برخوردار از جمله محورهای برگزاری رویداد رویش احسان هستند.

سلیمانی افزود: رویداد رویش احسان تصمیم دارد با فراهم کردن بستری برای جمع آوری ایده‌ها، طرح‌ها و راهکارهای اجرایی و سیاستی که به ارتقای سطح آموزش و پرورش در مناطق کم برخوردار کمک می‌کند، برای رسیدن به راهکاری کارآمد با همراهی نهادهای اجتماعی و نخبگان فعال در حوزه آموزش کشور گام بردارد.

وی در ادامه از صاحب‌نظران و ایده پردازان از جمله دانشجویان، پژوهشگران، نخبگان، استارت آپ ها، کسب و کارهای دانش بنیان و گروه‌های جهادی فعال در عرصه آموزش و عدالت آموزشی برای همکاری در این رویداد دعوت کرد و گفت: داوطلبان مشارکت در رویداد جهت ارسال ایده‌ها و طرح‌های خود می‌توانند از طریق سکوی نوآوری بنیاد احسان به نشانی ehsanino.ir اقدام و ایده‌های خود را تا ۳۰ بهمن ماه ارسال کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 472897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.