تراکتور _ پرسپولیس/ تقابل قرمزها در تبریز

تیم فوتبال تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به مصاف پرسپولیس می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور امروز پنجشنبه _ ۱۶ بهمن ماه _ در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام میزبان تیم فوتبال پرسپولیس است.

دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس

ورزشگاه: یادگار امام

داوران: مهدی سید علی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالی‌قدر و حمیدرضا کنعانی.

کمک داوران اضافه: محمدرضا اکبریان و محمد حسین ترابیان.

ناظر: فریدون اصفهانیان

آخرین دیدار: پرسپولیس ۲ _ صفر تراکتور

تیم فوتبال تراکتور هفته گذشته بازی را با نتیجه یک بر صفر به آلومینیوم اراک در تبریز وا گذار کرد تا با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به فولاد در رده پنجم جدول قرار بگیرد. امتیازات تیم‌های چهارم تا یازدهم به هم نزدیک است که اگر تراکتور موفق شود پرسپولیس را شکست دهد ۲۲ امتیازه خواهد شد و در صورت نتیجه نگرفتن تیم‌های بالاسری خود تا رتبه دوم هم می‌تواند صعود کند، اما اگر بازی را ببازد یا به تساوی رضایت دهد امکان دارد تا رده یازدهم جدول هم پایین بیاید.

شاگردان شجاعی می‌دانند برای اینکه از کورس قهرمانی در این فصل دور نمانند به پیروزی در این دیدار احتیاج زیادی دارند. این تیم مقابل پرسپولیس سعید مهری به دلیل محرومیت و حمید بوحمدان را به خاطر چهار کارته بودن در اختیار ندارد.

شاگردان یحیی دنبال کسب دومین پیروزی متوالی در تبریز

تیم فوتبال پرسپولیس چهار پیروزی، شش تساوی و یک باخت به دست آورده که با ۱۸ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌ها در رده پنجم جدول قرار گرفته است. این تیم اگر بتواند تراکتور را شکست دهد ۲۱ امتیازه خواهد شد و تا رده چهارم جدول صعود خواهد کرد، اما اگر بازی خود را ببازد یا تساوی کند به دلیل نزدیکی امتیازات در جدول امکان سقوط به رده‌های پایین جدول را دارد. شاگردان یحیی از این شانس برخوردار هستند که اگر بازی خود را هم واگذار کنند در دو مسابقه عقب افتاده می‌توانند با پیروزی این نتیجه را جبران کنند.

تراکتور و پرسپولیس سال گذشته دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت تراکتور با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد و در بازی برگشت پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر تراکتور را از پیش رو برداشت.

کد خبر 472873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.