شرکت راه‌آهن برای اجرای پروژه‌های شهری قائمشهر همکاری کند

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر گفت: اجرای دو زیر گذر در مناطقی که ریل‌های راه آهن از محدوده شهری قائمشهر می گذرد در انتظار همکاری راه آهن کشور برای رفع موانع اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی فضلی در مراسم بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح مسجدالرسول کوچکسرای قائمشهر اظهار کرد: پروژه‌های بزرگی مانند زیرگذر کوچکسرا، فقط متعلق به مردم یک محله یا منطقه نیست، بلکه متعلق به همه مردم و در جهت تسهیل تردد شهروندان، توسعه و آبادانی منطقه و ارزش افزوده املاک مجاور آن طرح است.

فضلی با بیان اینکه امسال شورا و شهرداری، احداث چهار زیرگذر را برای قائمشهر تعریف کرده است، افزود: برای توسعه همه مناطق شهری برنامه‌ای طرح‌ریزی شده است و توسعه مناطق محروم، به خصوص مناطق پشت راه آهن از اولویت‌های مهم شورا و شهرداری است.

وی گفت: ایجاد زیرگذر کوچکسرا یکی از پیچیده‌ترین طرح‌های ترافیکی شهرداری بود که در آن حجم زیادی از تأسیسات جا به جا شدند. زیر گذر شانزده متری اول به دوم، دخانیات و قائم محله از طرح‌های بعدی مدیریت شهری است که تاکنون راه آهن کشور طرح ارائه شده را تأیید نکرده است.

فضلی خاطرنشان کرد: از معاونت عمرانی استانداری مازندران تقاضا می‌کنم که این موضوع را در اسرع وقت پیگیری کند تا شهرداری عملیات اجرایی زیرگذرهای پشت راه آهن را هرچه سریع‌تر آغاز کند.

وی یادآور شد: در گذشته برای اجرای دو پروژه زیرگذر با پیمانکار، مبلغ ۱۸ میلیارد تومان قرارداد می‌بستیم اما امروز با این مبلغ حتی یک زیرگذر را هم نمی‌توان اجرا کرد. هزینه‌ها روز به روز در حال افزایش است و به تعویق افتادن پروژه‌های عمرانی، به ضرر شهروندان تمام خواهد شد.

کد خبر 472872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.