تقاطع غیرهمسطح کوچکسرا قائم‌شهر افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح کوچکسرای قائم‌شهر شامگاه چهارشنبه همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس صالح زاده، شهردار قائمشهر در آئین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح کوچکسرا اظهار کرد: شورای اسلامی و شهرداری قائم شهر مفتخر است که توانسته خدمتی را برای رفاه حال شهروندان انجام دهد. این پروژه با هزینه‌ای معادل ۱۴ میلیارد تومان، ظرف مدت شش ماه، سه ماه اجرای ابنیه و سه ماه جا به جایی تأسیسات، احداث و راه اندازی شد.

وی افزود: زیرگذر کوچکسرا به طول ۱۳۷ متر، در یکی از پرترافیک‌ترین محورهای مواصلاتی شمال کشور قرار گرفته است.

شهرداری قائم شهر تصریح کرد: تعداد باکس‌های پیش ساخته این زیرگذر ۳۱ عدد و حجم خاکبرداری انجام شده، حدود هفت هزار متر مکعب است.

صالح زاده اضافه کرد: حتی در روزهای بارانی نیز عملیات بتن‌ریزی پروژه انجام شده است. به دلیل احداث کانالهای انتقال آب به طول یک هزار و ۲۰۰ متر و هدایت آب به سمت حوضچه‌های پذیرش، امکان آبگرفتگی زیر گذر به طور کامل از بین رفت. تمام جزئیات و نکات فنی و مکانیکی در این پروژه به طور کامل رعایت شده و به زودی برای مشکل آبگرفتگی زیرگذر قدیمی کوچکسرا هم برنامه‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نصب تیرهای برق دکوراتیو در طرفین پروژه، احداث جدول و کانیو، پیاده روسازی، احداث پله عابر پیاده در ضلع شمالی و جنوبی زیرگذر از اقدامات تکمیلی است که برای راه اندازی پروژه انجام شده است.

شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه اجرای سریع این پروژه را مدیون همکاری اهالی محل، کسبه و مردم منطقه کوچکسرا هستیم، افزود: مردم ما را انتخاب کرده‌اند و به ما اجازه دادند که به آنها خدمت کنیم پس همه ما موظفیم از هر فرصتی برای انجام این کار استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی قائم شهر متعهد شده هر سال دو پروژه شاخص عمرانی را اجرا و به بهره برداری برساند، گفت: مجموع هزینه‌های اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرداری قائم شهر ۱۱۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 472870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.