کاهش میزان رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا/تغییر وضعیت اردستان از آبی به زرد

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت استان و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در استان توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص وضعیت استان اصفهان در مقابله با شیوع کرونا، اظهار کرد: وضعیت استان اصفهان در شرایط خوبی بود، اما زنگ خطر تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان اصفهان از اردستان شروع شده و این شهرستان از وضعیت آبی به وضعیت زرد تغییر کرده است و زنگ هشداری برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا است و این امر نشان می‌دهد که باید تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنیم.

وی ادامه داد: متوسط رعایت دستورالعمل‌ها از حدود ۹۵ درصد به حدود ۸۰ رسیده است، بنابراین برای افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصمیم بر تشدید نظارت‌ها گرفته‌ایم.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان اصفهان با اشاره به سفرهای نوروزی، خاطرنشان کرد: با توجه به بخشنامه و دستورالعمل ستاد مقرر شد تا با برگزاری جلسات ستاد سفرهای ایمن برای سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بر بازارهای روز، وزارت صمت، اصناف و شهرداری‌ها در هفته آینده با برنامه‌ریزی دقیق در جهت ارائه کالاهای مناسب به مردم در ایام نوروز با هم مشارکت می‌کنند تا خدمات بهتری ارائه شود.

کد خبر 472831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.