صدور پروانه ساختمانی برای بیش از یک‌میلیون مترمربع از املاک قم

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم گفت: سال جاری بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع پروانه ساختمانی در شهرداری قم صادر شده که نقش مهمی در افزایش اشتغال به‌ویژه برای فعالان صنعت ساختمان داشته است.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی حسام نژاد با اشاره به افزایش و نوسانات قیمتی در اجرای پروژه‌های شهری، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی مصرف میلگرد بالایی دارد که شاهد رشد بسیار سنگین قیمت آن هستیم، همچنین تامین اقلام برقی مکانیکی و تأسیسات نیز به همین منوال با افزایش هزینه‌ها روبرو شده که این موضوع سبب ایجاد مشکلات در زمینه تأمین منابع مالی برای اجرای پروژه‌های شهری شده است.

وی با بیان اینکه کرونا تأثیر چندانی در تأمین منابع درآمدی شهرداری نداشته و در ارائه خدمات به شهروندان، شهرداری تمامی اقدامات را انجام داده است، تصریح کرد: در ایامی که برخی ادارات تعطیل بودند، شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پاسخگوی مراجعه کنندگان بود، هرچند از جانب حوزه شهرسازی مناطق مشکلاتی وجود داشت ولی همچنان سرویس‌دهی را انجام می‌دادیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، افزایش هزینه‌ها همزمان با شیوع کرونا را مورد توجه قرار داد و افزود: در این ایام برای هزینه‌های اداری، نظافت شهر، رعایت بهداشت برای کارمندان و همکاران، رفت و روب و ضدعفونی شهر و سازمان آرامستان‌ها هزینه‌های زیادی بر شهرداری تحمیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مترمربع صدور پروانه داشتیم که نقش مهمی در افزایش اشتغال به‌ویژه برای فعالان صنعت ساختمان داشته است.

منبع: فارس

کد خبر 472742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.