طرح‌های باقرشهر شهرستان ری به بهره‌برداری رسید

شهردار باقرشهر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر پنج طرح اجتماعی، زیربنایی، فرهنگی، خدماتی و عمرانی با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان در این شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا، سعید استاد فرج در حاشیه افتتاح پنج طرح شهرداری باقرشهر اظهار کرد: این طرح‌ها با مدیریت شهرداری باقر شهر در طول یکسال آماده شده بود که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار تهران و مسئولان شهرستان ری به بهره بردای رسید.

وی ادامه داد: سایت اسکان اضطراری باقرشهر به مساحت ۴۱ هزار متر مربع و دارای ۲۸۰ سکوی اسکان با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان با ظرفیت اسکان یک هزار نفر در فاز اول و با قابلیت توسعه تا اسکان یکهزار خانوار و مجهز به تفرجگاه و آشپزخانه بزرگ در این آئین افتتاح شد.

شهردار باقرشهر افزود: ایستگاه پایش بر خط آلاینده‌های هوای محیطی و هواشناسی باقرشهر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان که هزینه این طرح را پالایشگاه تهران تأمین کرده است افتتاح شد همچنین مرکز مانیتورینگ آن که در اداره کل محیط زیست استان تهران مستقر است دیگر طرحی بود که به بهره برداری رسید.

استاد فرج با اشاره به اینکه بوستان شهدای نفت بهران به مساحت ۱۳ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵۹ میلیارد تومان شامل هزینه عمرانی و تخصیص زمین را از دیگر طرح‌های بهره برداری شده بود، اضافه کرد: دو طرح فرهنگی که شامل کتابخانه و دارالقرآن عطر فاطمی به مساحت یکهزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و مسجد حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) به مساحت یکهزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در باقرشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، باقرشهر با حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای حاشیه‌ای کلان شهر تهران هست که در محور ارتباطی تهران قم و در حوزه استحفاظی شهرستان ری واقع شده است.

کد خبر 472678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.