روزنامه های ورزشی ۱۵ بهمن ماه؛  فکری، یحیی می‌شود خلیل زاده، رسول پناه؟!

روزنامه های ورزشی ۱۵ بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز چهار شنبه_ ۱۵ بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان "علی انصاریان تیتر یک شد" اشاره به شرایط بد علی انصاریان و لحظات سخت سرخابی‌ها در بیمارستان فرهیختگان دارد.

روزنامه خبر ورزشی با عنوان "مهدوی کیا رد صلاحیت شد؟ " اشاره به اخبار عجیب از انتخابات فدراسیون فوتبال دارد.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان "یک ایران هم دل انصاریان" نوشت: کرونا دشمنی که مرزهای رنگی را در فوتبال ایران از بین برده است.

روزنامه شوت با عنوان " انصراف داوران از شکایت علیه قلعه نویی پس از صرف چای و نسکافه در فدراسیون فوتبال" اشاره به شکایتی که برخی داوران از قلعه نویی بابت اظهاراتش داشتند، دارد.

روزنامه گل با عنوان "مهدی پور: هواداران قطعه گمشده پازل موفقیت استقلال هستند" صحبت‌های بازیکن استقلال را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد هواداران استقلال در نتیجه گیری های این تیم تأثیر گذار هستند.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " فکری، یحیی می‌شود خلیل زاده رسول پناه؟!" اشاره به حضور سرمربی استقلال در برنامه فوتبال برتر و افشاگری درباره اتاق فکر دارد.

روزنامه استقلال با عنوان "اسماعیلی: فکری از پشت پرده‌ها خبر دارد" به صحبت‌های بازیکن استقلال در خصوص شرایط این تیم، می‌پردازد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان "کنار ما باش که محزون به انتظار بهاریم" برای علی انصاریان و مادری که همه زندگی اوست نوشته است.

کد خبر 472646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.