عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ بهمن ماه

در این بسته خبری از ترمیم و بهسازی سردیس مشاهیر بوستان مشاهیر قزوین تا افتتاح ۱۰ پروژه شهرداری بوشهر و ادامه اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

نورپردازی‌های سال نو در بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند در کمیته زیباسازی با تاکید بر نورپردازی ویژه سال نو در سطح شهر اظهار داشت: توجه ویژه به نورپردازی یکی از رویکردهای ما برای ایام نوروز است.

خط کشی محوری معابر در فردیس

فرزین فرشاد، معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس از خط کشی معابر فردیس به طول ۱۶۴ هزار متر خبر داد.

تخفیف ٢۵ درصدی پرداخت عوارض در آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا از تخفیف ۲۵ درصدی پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری این شهر به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

شهرداری سنندج و بهزیستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج در جلسه امضا تفاهم نامه همکاری با اداره کل بهزیستی گفت: تمامی سازمان‌ها و مناطق تابعه به ویژه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به عنوان یکی از سازمان‌های تخصصی در حوزه امداد و نجات، آمادگی لازم در خصوص پیشگیری از حوادث و همچنین آموزش‌های ضروری در زمان بروز حوادث را دارند و بی شک آموزش شهروندان، کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی در راستای رعایت نکات مهم در زمان بروز حوادث در کاهش خسارات جانی و مالی بسیار حائز اهمیت است.

ترمیم و بهسازی سردیس مشاهیر بوستان مشاهیر قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از بازسازی و ترمیم سردیس مشاهیر نصب شده در بوستان مشاهیر خبر داد.

ادامه اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی در گرگان

مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از ادامه اجرای طرح ساماندهی مسافربرهای شخصی سطح شهر خبر داد.

طرح الکترونیکی کدگذاری نهال های تازه کاشته شده در ساری

عین الله احمدی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: طرح الکترونیکی کدگذاری درختان همچون گذشته که شهرداری در این کار پیشگام بوده است باید برای نهال‌های تازه کاشته شده نیز در دستور کار قرار بگیرد.

نور افشانی به مناسبت دهه فجر و جشن انقلاب در بجنورد

محمد موفق، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد با تبریک دهه مبارک فجر و تقارن آن با میلاد حضرت فاطمه (س) و میلاد معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) از برگزاری مراسم نورافشانی در این ایام خبرداد.

۱۰ پروژه شهرداری بوشهر افتتاح و اجرا شد

به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر روز سه شنبه در آئینی ۱۰ پروژه عمرانی شهرداری بوشهر با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

اجرای رویدادهای فرهنگی و ورزشی در شهر تالابی خمیر

جواد محمودی، شهردار شهر تالابی خمیر گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی آموزش و تالاب‌ها، فعالیت‌ها و رویدادهای متنوع فرهنگی و ورزشی از سوی شهرداری در تالاب در حال انجام است.

کد خبر 472567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.