دلیل قطع میکروفن نوبخت در مجلس چه بود؟

عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به انتقاد دولت از قطع میکروفن رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به مفاد آیین نامه داخلی مجلس، گفت: قانون، ۲۰ دقیقه زمان برای اظهارنظر نماینده دولت درباره کلیات لایحه بودجه در صحن دیده است.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی در واکنش به انتقاد دولت از قطع میکروفن رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ پس از بیست دقیقه، اظهار کرد: بر اساس بند (ج) ماده ۱۰۸ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه سالانه کل کشور نماینده دولت به مدت بیست دقیقه پس از بیان نظر موافقان و مخالفان کلیات لایحه، فرصت اظهار نظر دارد.

وی افزود: قانون زمان بیست دقیقه برای اظهار نظر نماینده دولت در نظر گرفته و زمان‌های مشخصی هم برای ایراد نظرات نمایندگان مشخص کرده است لذا بعد از اتمام فرصت قانونی، سیستم صوتی به صورت خودکار قطع می‌شود. دولت بیش از دیگران باید به اجرای قانون پایبند باشد.

کد خبر 472524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    متاسفانه در کشور همه چیز جناحی شده، تدوین لایحه بودجه، بررسی در کمیسیون تلفیق مجلس، بررسی در صحن مجلس، اصلاح و تصویب بودجه، فروش یا عدم فروش نفت، واکسن کرونا و هر چیز دیگر، همه و همه به دنبال منافع حزبی و گروهیند! پس منافع ملت چی میشه؟ چه کسی از منافع ملت و اقشار آسیب پذیر دفاع خواهد کرد؟ خدا می داند!