شهرداری «طبقده» در مازندران آغاز به کار کرد

شهرداری طبقده در مرکز شهرستان میان‌درود همزمان با دهه فجر با حضور استاندار مازندران به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایمنا، «احمدحسین زادگان» استاندار مازندران در مراسم آغاز به کار این شهرداری، ارتقا روستای طبقده به عنوان ناحیه شهری را بستری برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان این شهر دانست و اظهار کرد: شهرداری باید با همکاری شورای اسلامی خدمات بهتری را به مردم ارائه دهد چرا که خدمت گذاری به مردم بالاترین شأن برای مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان است.

وی افزود: با پیشنهاد دفتر شهری استانداری مازندران برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان حریم شهری این شهر حدود ۷۰ هکتار افزایش یافت.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: علاوه بر آن پنج میلیارد ریال اعتبار نیز برای تجهیز آتش نشانی در بدنه شهرداری و سایر امکانات مورد نیاز برای این شهرداری نو بنیاد از سوی استانداری در اختیار سرپرست شهرداری قرار داده شد.

وی گفت: طبقده تنها شهر بخش گهرباران در شهرستان میان‌دورود محسوب می‌شود که دارای ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی بالایی برای خدمات رسانی بهتر به مردم این منطقه به خصوص شهروندان این شهر در اختیار دارد.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی این شهر باید با همکاری یکدیگر و مشارکت مردم در راستای رفع مشکلات پیشروی گام بردارند و مسئولیت اصلی اداره شهری نیز بر عهده شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.

به گزارش ایمنا، طبقده در ۳۵ کیلومتری مرکز استان مازندران در ۱۸ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دشت ناز و هشت کیلومتری دریای خزر قرار دارد.

در حال حاضر این شهر دارای ۷۰۰ خانوار و حدود سه هزار نفر جمعیت بوده و شصت و سومین شهر استان مازندران است.

کد خبر 472498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.