می‌توانستیم قهرمان شویم/ از ذوب‌آهن تشکر می‌کنم

سرمربی والیبال نشسته ذوب آهن گفت: در پایان مسابقات مس، ورامین و ذوب آهن شش امتیاز داشتند که همه چیز مساوی بود ولی در گیم شماری ما یک گیم بیشتر باخته بودیم و در انتها شش صدم امتیازاتی که در بازی‌ها به دست آوردیم کمتر از تیم دوم بود.

محمد رضا رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با کسب مقام سوم توسط ذوب آهن در  لیگ برتر والیبال نشسته، اظهار کرد: شرایط مسابقات سخت و پیچیده شد، در بازی اول مس را سه بر دو بردیم، بازی دوم را سه بر دو از ورامین شکست خوردیم و در بازی سوم سه بر یک گنبد را از پیش رو برداشتیم که با این نتایج  به دست آوردن جایگاه دومی برای ذوب آهن به اما و اگر کشیده شد و فقط در یک حالت امکان داشت که در جایگاه سوم قرار بگیریم که آن برد سه برد دو مس بود و همین اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در پایان مسابقات مس، ورامین و ذوب آهن شش امتیاز داشتند که همه چیز مساوی بود ولی در ست شماری ما یک ست بیشتر باخته بودیم و در انتها شش صدم امتیازاتی که در بازی‌ها به دست آوردیم کمتر از تیم دوم بود.

سرمربی تیم والیبال نشسته ذوب آهن با بیان اینکه در مقاطعی باید تمرکز خود را بیشتر می‌کردیم، تصریح کرد: بازی با گنبد که سه بر یک بردیم نباید یک ست می‌دادیم، احمد ایری یک بازیکن تاثیرگذار برای ما بود که در بازی با مس دچار مصدومیت شد  و اگر این بازیکن را در اختیار داشتیم کسب مقام اولی ما قطعی بود که متاسفانه ورزش روی خوش خود را به ما نشان نداد.

رحیمی اضافه کرد: از شرکت سهامی و باشگاه ذوب آهن به خاطر حمایتی که از ما داشتند تشکر می‌کنم، اکیپ سرپرستی حرفه‌ای داشتیم و بچه‌ها خوب کارکردند. اگر برای سال‌های آینده باز هم در ذوب آهن بودم امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

کد خبر 472467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.