با اتحاد و همدلی می‌توانیم چالش‌ها را پشت سر بگذاریم

جانشین فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان گفت: با حفظ اتحاد و همدلی بین مردم ایران و انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، می‌توانیم چالش‌های بزرگ را پشت سر بگذاریم.

امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، خودباوری و قدرت بازدارندگی و اقتدار نظامی است که با حمایت مردم ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

وی افزود: خوشبختانه در گام اول انقلاب اسلامی، در زمینه‌ علمی، صنعتی، نظامی، پزشکی دستاوردهای مهمی در سطح منطقه کسب کردیم و امیدوارم جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب نیز دستاوردهای گوناگونی در سطح بین‌المللی داشته باشد.

جانشین فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ادامه داد: با حفظ اتحاد و همدلی بین مردم ایران و انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، می‌توانیم چالش‌های بزرگ را پشت سر بگذاریم و با توکل بر لطف خداوند متعال و عمل به منویات مقام معظم رهبری و با همراهی مردم همیشه در صحنه ایران و پشتوانه اقتدار نیروهای مسلح، گام دوم را محکم‌تر برمی‌داریم.

انگیزه خاطرنشان کرد: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه داشتن محصولات و صنعت دفاعی است؛ همانگونه که بروزترین پهباد آمریکایی به دست نیروهای مسلح ایران ساقط می‌شود و همچنین هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد توسط راکت‌های نقطه زن، نتیجه دانش و تخصص داخلی جمهوری اسلامی است. امروز بستر و زمینه گسترش محصولات دفاعی در کشور فراهم است.

کد خبر 472451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.