افزایش ۴۰ هکتاری سرانه فضای سبز خرم آباد

شهردار خرم آباد گفت: با توسعه عملیات اجرایی پروژه‌های پارک در مناطق مختلف شهر ۴۰ هکتار به سرانه فضای این شهر افزوده خواهد شد.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه بزرگ پارک آبشار طلایی تا کنون با مشکلاتی مانند تعارض مالکان مواجه بوده است. با تلاش‌های استاندار لرستان و ورود دستگاه قضا، در مرحله خلع ید پیمانکار و مالک این پروژه هستیم که امیدواریم تا پایان اسفندماه کل عرصه پروژه به شهرداری واگذار شود تا پیگیر تداوم عملیات اجرایی توسعه فضای سبز در این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد: تا کنون هیچ گونه تغییر کاربری در سطح محدوده فضای سبز در شهر انجام نشده است و تا پایان این دوره مدیریت شهری اجازه نخواهیم داد حتی یک متر از عرصه فضای سبز در شهر تغییر کاربری پیدا کند.

شهردار خرم آباد با اشاره به توسعه عملیات اجرایی پروژه‌های پارک بزرگ پاگر، پارک انتهای پشته حسین آباد و پارک شاپوری در سال جاری، گفت: با توسعه پارک آبشار طلایی، پارک مدافعان سلامت و دیگر پروژه‌های انجام شده وهمچنین افتتاح چند بوستان که در ایام الله دهه فجر صورت گرفت در مجموع ۴۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر خرم آباد افزوده شده است.

کد خبر 472439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.