روزنامه های ورزشی ۱۴ بهمن ماه، انصراف نمی دهم

روزنامه‌های ورزشی ۱۴ بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز سه شنبه _۱۴ بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " انصراف نمی‌دهم" صحبت‌های علی کریمی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد میناوند از روز اول هم دوست داشت در انتخابات شرکت کنم.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " حقیقت را نمی‌گوید تیمم را به حاشیه نمی برم" واکنش گل محمدی به اعلام آمادگی رسول پناه برای مناظره در تلویزیون را نشان می‌دهد.

روزنامه شوت با عنوان " کریمی: بمیری عزیز می‌شوی" صحبت‌های علی کریمی را نشان می‌دهد که می‌گوید آقای کفاشیان چگونه وارد فوتبال شدید؟!

روزنامه گل با عنوان " شیری: تلخی فینال آسیا را از کام هواداران پاک می‌کنم" صحبت‌های بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که می‌گوید برای شادی روح آقا مهرداد مصمم‌تر از قبل به قهرمانی فکر می‌کنیم.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " وریا، گلزن‌ترین مدافع تاریخ استقلال" اشاره به آمار خاص برای کاپیتان آبی‌ها دارد.‌

روزنامه سبزسبزم با عنوان" حالا با همدلی بیشتر برای سربلندی ذوب آهن مبارزه می‌کنیم" به این اشاره دارد که رحمان رضایی خطاب به مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن گفت حضور همیشگی شما درکنار ما موجب دلگرمی بیشتر است.

روزنامه استقلال با عنوان " خطری که استقلال را تهدید می‌کند " اشاره به امکان فسخ قرار داد یک طرفه بازیکنان استقلال به دلیل پرداختی‌های کم دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " باور ما نمی‌شود" اشاره به این دارد که مراسم یاد بود مهرداد میناوند با حضور بزرگان فوتبال و به صورت آنلاین برای هواداران برگزار شد.

کد خبر 472413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.