حجت الاسلام عبداللهی‌نژاد مهمان لایو اینستاگرامی خبرگزاری ایمنا

حجت الاسلام احمد عبدالهی‌نژاد، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان مهمان گفت‌وگوی زنده امروز خبرگزاری ایمنا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نگاه اول به نظر می‌رسد شهرت یک دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استانی  باید در وسعت همان استان باشد، اما در خصوص حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی نژاد دبیر این ستاد در اصفهان اینگونه نیست.

عبداللهی نژاد در جایی گفته بود: معتقدم امروز گشت ارشادها از سطح جامعه بیشتر باید به سمت سلبریتی‌ها و دانه درشت‌ها در زمینه فرهنگ برود.

البته اگر نگاهی دقیق‌تر به عملکرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان داشته باشیم، با کارنامه‌ای پر از شکایت از چهره‌های معروف مواجه می‌شویم؛ از عضو شورای شهر تهران تا نمایندگان مجلس، از ترانه علیدوستی تا شرکت میهن، مورد شکایت این ستاد استانی قرار گرفته‌اند.

این ستاد برای اولین بار در کشور از مسیح علینژاد شکایت خصوصی کرده و حتی به فدراسیون فوتبال بخاطر مواضع علی کریمی تذکر داده است و اخیراً نیز اختلاف و بگو مگوهای توییتری دبیر ستاد استانی با دبیر ستاد کشوری نقل محافل خبری شد و واکنش‌های متعددی در پی داشت.

اینها و اقدامات این ستاد، محور گفتگوهای خبرگزاری ایمنا با حجت الاسلام والمسلمین احمد عبداللهی نژاد، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان است.

این گفت‌وگو ساعت ۱۸:۳۰ امروز -سه‌شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه- از صفحه اینستاگرام و آپارات خبرگزاری ایمنا به آدرس imna.farsi@پخش خواهد شد.

علاقه مندان، برای طرح سوال در این برنامه می‌توانند از طریق دایرکت صفحه اینستاگرام خبرگزاری ایمنا با ما در ارتباط باشند.

کد خبر 472407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.