با وجود کرونا «بی‌خبر از هم نمی‌مانیم»

تازه‎‌ترین شماره گاهنامه رویدادهای فرهنگی اکو، با عنوان ECI News Letter با شعار «از هم بی خبر نمی‌مانیم» منتشر شد.

به گزارش ایمنا، روابط عمومی مؤسسه فرهنگی از انتشار شماره جدید گاهنامه ECI News Letter ویژه رویدادهای فرهنگی کشورهای عضو اکو با بیش از ۸۰۰ خبر از کشورهای این منطقه فرهنگی، ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

این نشریه با شعار بی‌خبر از هم نمی‌مانیم، به‌صورت تمام رنگی، در ۴۶۸ صفحه منتشر شد. که رویدادهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، ادبی، ورزشی و هنری افغانستان، آذربایجان، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و همچنین مؤسسه فرهنگی اکو را در فاصله زمانی مهر تا آذرماه ۱۳۹۹ (سپتامبر تا دسامبر ۲۰۲۰) به‌صورت متمرکز منتشر کرده است.

بازگشت ۱۱ اثر باستانی به افغانستان، گزارشی از جامیشناسی در آذربایجان، همکاری موزه ارمیتاژ و موزه ملی ایران، قزاقستان شریک مورد اعتماد سازمان ملل، تقویت گردشگری فرهنگی میان تاجیکستان و قرقیزستان، گرامی‌داشت روز زبان ملی قرقیزستان، جشنواره بهترین فیلم صلح آسیا در پاکستان؛ دوشنبه پایتخت فرهنگی جامعه همسود در سال ۲۰۲۱، جشن مهرگان و جشنواره شالی در تاجیکستان، کشف بقایای معبد باستانی در ترکیه، «جشن روز زبان ملی در ازبکستان، بزرگداشت کمال خجندی در مؤسسه فرهنگی اکو، آرزوی صلح در شب یلدای همبستگی منطقه‌ای، از جمله مطالبی است که در این شماره از گاهنامه ECI News Letter می‌خوانیم.

شماره دوم این گاهنامه، با نظارت سرور بختی، ریاست مؤسسه فرهنگی اکو، سردبیری محمد محمودی و مدیریت اجرایی زهرا اصلانی منتشر شده و درصدد است تصویری روشن و امیدبخش از رویدادهای فرهنگی کشورهای عضو اکو را در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته و پیام دیپلماسی فرهنگی منطقه را به مراجع دیپلماتیک، وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و گردشگری، موزه‌ها و کتابخانه‌های ۱۰ کشور عضو اکو و نیز سایر سازمان‌های بین‌المللی برساند.

کد خبر 472360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.