محاسبه جریمه محدودیت های تردد در پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به محاسبه جریمه محدودیت تردد در پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه گفت: باتوجه به ایجاد ترافیک در این ساعت ۳۰ دقیقه به مردم فرصت داده ایم تا جریمه نشوند.

گزارش ایمنا، سردار حسین رحیمی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه طرح شهید سلیمانی که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه محاسبه می‌شود اظهار کرد: در خصوص نزدیک شدن به زمان اعمال محدودیت‌ها شاهد ترافیک بیشتر پایتخت هستیم و به همین دلیل یک زمان ۳۰ دقیقه‌ای به مردم داده ایم تا مشمول جریمه نشوند.

رحیمی افزود: طرح محدودیت‌های تردد در استان تهران آثار مثبت و مطلوبی را داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه توضیح داد: قانون محدودیت تردد همچنان در حال اجرا شدن است و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال قطعاً شاهد افزایش ترددها و حضور مردم در خیابان‌ها خواهیم بود که در این زمینه نیز برنامه ریزی ها و تمهیدات ویژه اندیشیده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در تهران بزرگ اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود و از مردم می‌خواهیم همانطور که تا کنوننهایت همکاری را داشته اند از این به بعد نیز توجه لازم را بکنند تا بتوانیم با همکاری و مشارکت‌های اجتماعی این بیماری را شکست داده و به زندگی عادی برگردیم.

منبع: مهر

کد خبر 472346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.