روایت معزی از سخنان امروز رییس جمهور

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت:رییس‌جمهور، تأکید امام بر حاکمیت نسل امروز بر سرنوشتش را یادآور شد و حضور بیش از دو سوم شهروندان در انتخابات را نماد حاکمیت این نسل دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا معزی در صفحه توییتر خود نوشت: امروز رییس‌جمهور روحانی از «امام تهران» گفت؛ از تکیه‌ی امام بر قدرت مردم به عنوان قدرت اصلی آن هم در روزگار انقلاب‌های حزبی / چریکی و کودتاهای نظامی؛ از انتخاب قدرت نرم توسط امام گفت و از به رخ کشیدن سرمایه اجتماعی در ابَررویداد ۱۲ بهمن، روزی که یوم الخمینی بود.

رییس‌جمهور راه امام را که تنها بر ولایت شرعی‌اش تکیه نکرد و با پشتوانه‌ی مردم، دولت تعیین نمود به عنوان شاخصه‌ی «امام تهران» برجسته کرد؛ راهی که حاکمیت اسلام را با حکومت مردم تلفیق می‌کند. روحانی، راه امام را در روخوانی از کلام امام نمی‌داند، او از اجتهاد در کلام امام سخن گفت.

رییس‌جمهور، تأکید امام بر حاکمیت نسل امروز بر سرنوشتش را یادآور شد و حضور بیش از دو سوم شهروندان در انتخابات را نماد حاکمیت این نسل دانست. در نگاه روحانی، مشارکت بیش از ۷۰ درصدی نسل امروز در انتخاباتی پرشور و رقابتی، نه فقط رأی به ثمره‌ی انقلاب که رأی به شجره‌ی انقلاب خواهد بود.

کد خبر 472345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.