۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
دیوار آسمان بر فراز برج آزادی

نمایش «دیوار آسمان» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی یاسر خاسب بر فراز برج آزادی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نمایش «دیوار آسمان» (sky wall) کاری از گروه تئاتر «بدن دیوانه» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی یاسر خاسب بر فراز برج آزادی اجرا خواهد شد. یاسر خاسب این اثر را به یاد و احترام اسطوره‌ها و قهرمانان و شهدای این سرزمین اجرا می‌کند.

این هنرمند حوزه فیزیکال تئاتر در توضیح کوتاهی درباره این اثر نوشته است: «گربه جاده ابریشم، بر دامان مادر سنگ نبشته کوه، در گذر زمان از روی خط افق، با محور گردشی حول حائل عمود، به مهر و نیک‌نامی میهن و صلح جهان می‌جنگد.»

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «ژنرالی تنها ایستاده بر بلندای پهنه‌، دیوار برج عظیم به کابوس دشمنان ماند.»

نویسندگی، طراحی و کارگردانی و بازیگری این پرفورمنس را یاسر خاسب برعهده دارد و مرتضوی فومنی دراماتورژ، مهدی نادری مشاور پروژه، فرشاد فزونی طراح صدا و آهنگساز، سیامک شریفان مشاور طراحی صحنه، سعید یزدانی طراح صحنه و چیدمان، علی کوزه‌گر طراحی و اجرای نور، امیر بدری طراح بدلکاری- ریگینگ آرت، هنرهای پروازی، آرش آقابیک مدیر اجرایی و طراح جلوه‌های ویژه، یحیی پاکدل طراح پوستر و بروشور، طراحی فنی این اثر هنری را برعهده دارند.

تئاتر فیزیکال «دیوار آسمان» به دلیل شیوه خاص اجرایی و به دلیل اجرا در ارتفاعات و حفظ امنیت جانی تیم اجرایی و با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه ساعت ۱۸ بر فراز برج آزادی اجرا خواهد شد.

کد خبر 472315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.