مناسب‌سازی ۸ بوستان شهر قم برای معلولان

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم از مناسب‌سازی هشت بوستان شهری برای معلولان خبر داد و گفت: اجرای این طرح از بوستان شهید بنیادی آغاز شد البته قرار است به‌صورت پایلوت در یکی از بوستان‌های هر منطقه اجرا شود.

به گزارش ایمنا، محسن صادقی امینی در بازدید از بوستان شهید بنیادی و تاکید بر لزوم مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای استفاده معلولان، اظهار کرد: طرح مناسب‌سازی بوستان‌های شهر برای معلولان به‌صورت پایلوت در یک بوستان در همه مناطق آغاز شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت بوستان‌ها با مشارکت معلولان و در نظر گرفتن مطالبات آن‌ها ارزیابی می‌شود، افزود: بوستان شهید بنیادی امروز ارزیابی شده و چک‌لیست آن تکمیل و به‌روزرسانی شده است.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم، حضور کارشناسان منطقه سه و حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری را در این بازدید مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: برای اجرای برنامه مشخص هماهنگی‌های لازم شده و در اسرع وقت ایرادات بوستان شهید بنیادی برطرف می‌شود.

وی از انجام بازدیدهای هفتگی برای اجرای کامل طرح مناسب‌سازی بوستان‌های پایلوت خبر داد و خاطرنشان کرد: از هر هفت بوستان در همه مناطق به‌صورت هفتگی بازدید می‌شود تا بررسی شود فضای بوستان‌ها برای معلولان و خانواده آن‌ها مطلوب و مناسب باشد.

صادقی امینی نکات قابل توجه در مناسب‌سازی بوستان‌ها در بودجه ۱۴۰۰ را نیز مطرح و تأکید کرد: مناطق به‌صورت مجزا و نقطه‌ای باید اعتبارات موردنیاز برای مناسب‌سازی را برآورد کرده تا در بودجه ۱۴۰۰ به‌صورت دقیق لحاظ شود.

وی گفت: منتظر ارسال نظر و پیشنهادات معلولان و خانواده آن‌ها هستیم تا این طرح به مناسب‌ترین شکل اجرا شود.

کد خبر 472285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.