اعمال تخفیف پرداخت عوارض ساختمانی در تالش

شهردار تالش از اعمال تخفیف پرداخت عوارض ساختمانی شهرداری این شهر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح تخفیف پرداخت عوارض ساختمانی با پیشنهاد شهرداری و اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر تالش در شورا به تصویب رسیده است.

وی افزود: در این طرح تخفیفات پرداخت عوارض ۵۰ درصدی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده، ۲۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی و ۱۰ درصدی جایزه خوش حسابی پرداخت عوارض نوسازی برای شهروندان تالش در نظر گرفته شده است.

شهردار تالش یادآور شد: مدیریت شهری همواره در طول سال تخفیف پرداخت عوارض را در مناسبت‌های مختلف اعمال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تالش، تخفیف پرداخت عوارض شهرداری به منظور تأمین رفاه حال شهروندان از ۱۲ بهمن ماه تا ۳۰ اسفندماه سال جاری لحاظ خواهد شد.

غنی زاده تاکید کرد: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض علاوه بر مشارکت در عمران و آبادانی شهر تالش از جایزه خوش حسابی و تخفیف عوارض ساختمانی بهره مند شوند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگان‌رود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 472273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.