تسهیلات بانکی به تاکسیرانان تبریز اعطا می شود

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: تسهیلات بانکی به مالکان تاکسی، وانت بارهای درون شهری و رانندگان استیجاری شهرداری تبریز اعطا می شود.

به گزارش ایمنا، رحیم ملاحسینی کلیات طرح اعطای تسهیلات بانکی به مالکان تاکسی و وانت بارهای درون شهری و همچنین رانندگان استیجاری شهرداری را تشریح کرد و گفت: سرآغاز توسعه کسب و کار توانمندسازی است؛ چیزی که با حمایت مالی و معنوی میسر خواهد بود، اما در این بین نوسان قیمت خودرو قدرت تعویض خودروها را کاهش داده است.

ملاحسینی ادامه داد: هر مشکلی راه حل خود را دارد و بهترین راهکار برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه حمایت مالی از مالکان این خودروها در قالب ارائه تسهیلات بانکی است.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با صندوق ذخیره بسیجیان سپاه عاشورا، واجدین شرایط می‌توانند نسبت به اخذ وام ۴۰ میلیون تومانی اقدام کرده و خودرو خود را نوسازی کنند. تسهیلات مذکور با عنوان طرح توانا در صندوق ذخیره بسیجیان اجرایی شده و هدف از آن اشتغال مولد و پایدار است.

همچنین اکبری معاون نیروی انسانی سازمان بسیج شهرداری تبریز نیز در تشریح جزئیات این خبر افزود: مالکان و رانندگان جهت برخورداری از این تسهیلات، با مراجعه به پایگاه‌های اعلامی ضمن تکمیل مشخصات خود، عضویت فعال بسیج و ثبت نام در سامانه صندوق ذخیره بسیجیان نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

او گفت: رانندگان استیجاری شهرداری به پایگاه بسیج سازمان مدیریت پسماند، مالکان و رانندگان خودروهای باری درون شهری به پایگاه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مالکان و رانندگان خودرو تاکسی به پایگاه سازمان تاکسیرانی مراجعه و پس از انجام مقدمات لازم تا سقف اعتبار استانی این طرح به صندوق مذکور معرفی خواهند شد.

تسهیلات مذکور تا سقف اعتبار ۴۰ میلیون تومان با نرخ سود هشت درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه پرداخت خواهد شد. لینک ثبت نام بسیجیان فعال در صندوق ذخیره بسیجیان sahabcard.ir است.

کد خبر 472220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.