پالایش ۲۲۳ هزار متقاضی مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان روند پالایش ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ متقاضی مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد و از نهایی شدن نتایج به زودی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، جزئیات پالایش مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد.

وی افزود: از ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفری که در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند طبق تازه‌ترین آمار تاکنون ۵۵ هزار و ۸۷۸ نفر حائز شرایط شناخته شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ۹۱ هزار و ۴۹۲ متقاضی نیز فرم ج ناقص داشتند که باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. از این تعداد تاکنون ۵۵ هزار و ۷۰۴ نفر به اداره کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود برای بررسی فرم ج و اصلاح وضعیت مراجعه کردند.

محمودزاده توضیح داد: طبق تازه‌ترین نتایج ثبت‌نام متقاضیان مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن، تاکنون ۲۰ هزار و ۸۳۱ متقاضی درخواستشان رد شده یا انصراف داده و از مشارکت در این طرح حذف شدند.

وی تاکید کرد: پالایش همچنان ادامه دارد و نهایی نشده است.

گفتنی است، ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۸ تا ۲۵ دی‌ماه امسال انجام شد و وزارت راه و شهرسازی با ایجاد حدود ۴۲ هزار ظرفیت جدید برنامه‌ریزی کرد تا متقاضیانی که موفق به ثبت نام در شهرهای محل سکونت خود نشدند در این مرحله، اقدام به ثبت‌نام کنند.

کد خبر 472201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.