افزایش ۵ درصدی عرضه ورق قلع اندود در فولاد مبارکه

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: به نظر می‌رسد استفاده شرکت‌های تولیدکننده روغن نباتی و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی از بسته بندی های دیگر دلیلی به غیر از عرضه ورق قلع اندود دارد.

به گزارش ایمنا، محمد تاج میرریاحی مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در مورد عرضه ورق قلع اندود به بازار گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در ده ماهه سال جاری ۸۸ هزار و ۳۸۰ تن ورق قلع اندود به بازار عرضه کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۸۳ هزار و ۷۷۰ تن) ۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی افزود: از نظر قیمت نیز همواره قیمت ورق قلع اندود داخلی کمتر از قیمت‌های جهانی این محصول بوده است و فولاد مبارکه به منظور حمایت از تولیدکنندگان قوطی‌های بسته بندی مواد غذایی از جمله حلب روغن و قوطی کنسرو و رب گوجه فرنگی، محصولات قلع اندود را همواره با اعتبار اسنادی مدت دار عرضه کرده است.

مدیر فروش داخلی مجتمع فولاد مبارکه گفت: در دو عرضه اخیر فولاد مبارکه، تناژ معامله شده ورق قلع اندود در بورس کالا کمتر از تناژ عرضه بوده است، به طوری که در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۲ فولاد مبارکه ۳۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه کرد که ۱۹۵۰ تن از آن معامله شد و در تاریخ ۹۹/۱۱/۶ نیز ۴۵۰۰ تن ورق قلع اندود عرضه کرد که ۴۱۵۰ تن خریداری شد. بنابراین به نظر می‌رسد استفاده شرکت‌های تولید کننده روغن نباتی و سایر تولید کنندگان مواد غذایی از بسته بندی‌های دیگر دلیلی به غیر از کمبود عرضه ورق قلع اندود دارد، زیرا عرضه این محصول نسبت به سال قبل رو به افزایش بوده و حتی بخشی از تولیدات ورق قلع اندود در انبار شرکت‌های تولید کننده دپو شده است.

کد خبر 472192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.