مفهوم استقلال و آزادی در سایه جمهوری اسلامی معنا پیدا کرد

فرماندار اصفهان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که مفهوم استقلال و آزادی در سایه آن معنا پیدا کرد و در همین راستا فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی در کشور انجام شده است.

حسین سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: با ورود امام خمینی (ره) در روز ۱۲ بهمن ماه به کشور، شرایط مناسبی برای پیروزی انقلاب اسلامی مهیا شد و نهایتاً در روز ۲۲ بهمن تحت رهبری ایشان انقلاب مردم به پیروزی رسید و در روز ۱۲ فروردین ماه نیز با رأی اکثریت مردم، نظام جمهوری اسلامی برقرار شد.

وی افزود: طی دهه‌های گذشته با لطف خداوند، هوشیاری‌های امام خمینی (ره) و بعد از ایشان با رهنمودهای مقام معظم رهبری، اهداف انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری محقق شده است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که مفهوم استقلال و آزادی در سایه آن معنا پیدا کرد و در همین راستا فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، اجتماعی و اقتصادی فراوانی در کشور انجام شده است.

سیستانی یادآور شد: متأسفانه طی سال‌های گذشته، برخی از خدمات و فعالیت‌های کشور تحت تأثیر فشارهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان قرار گرفته و مشکلاتی را ایجاد کرده است که امیدواریم با اراده مردم برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته برخی استعدادهای اقتصادی کشور با اتکا بر توانمندی‌های داخلی شکوفا شد و در قالب تولیدات و فعالیت‌های مختلف نوآوری پدیدار شد.

کد خبر 472161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.