آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های کلانشهر اصفهان

در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی تراکم ترافیک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز_ یکشنبه ١٢ بهمن ماه_ ساعت١٩ در هر دو مسیر خیابان کاوه، هر دو مسیر خیابان ابن سینا، مسیر شرق به غرب خیابان مسجد سید، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، خیابان جی در مسیر شرق به غرب، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب و هر دو مسیر خیابان بزرگمهر ترافیک سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر خیابان عبدالرزاق، مسیر شرق به غرب خیابان شهید مدرس، هر دو مسیر خیابان چهارباغ پایین، طول خیابان شمس آبادی به صورت رفت و برگشت، هردو مسیر خیابان توحید، خیابان حکیم نظامی در هر دو مسیر، میدان آزادی، طول خیابان چهارباغ بالا به صورت رفت و برگشت، مسیر غرب به شرق خیابان آبشار اول و مسیر شرق به غرب خیابان آبشار دوم نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

ساعت١٦ و ٥٠ دقیقه در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه (قبل از میدان شهدا) به علت رعایت نکردن فاصله طولی یک دستگاه اتوبوس با خودرو تیبا تصادف کرد؛ ترافیک حاصل از این حادثه سنگین گزارش شد.

به علت خاموشی برق چراغ راهنما چهارراه آبشار اختلال ایجاد شده که این مسئله باعث ترافیک در مسیرهای منتهی به این چهارراه (خیابان آبشار اول، خیابان آبشار دوم، خیابان بزرگمهر، خیابان سجاد) شده است.

کد خبر 472123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.