بررسی لایحه قانون به‌کارگیری سلاح توسط ماموران در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آغاز بررسی اصلاح لایحه قانون به‌کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح در موارد ضروری در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کلیات لایحه قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأموران نیروهای مسلح در موارد ضروری پیش از این در کمیسیون تصویب شده بود و برای جمع بندی پیشنهادها لایحه در کمیته دفاعی کمیسیون ارجاع و بررسی شد.

وی افزود: در جلسه امروز، کمیسیون گزارش کمیته دفاعی قرائت و حدود نیمی از موارد لایحه پس از بررسی توسط اعضای کمیسیون تصویب شد. بررسی سایر مواد این لایحه در جلسات آینده کمیسیون ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه آخرین تحولات بین‌المللی نیز مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در ابوظبی را محکوم کردند و آن را خیانت به آرمان فلسطین دانستند.

عمویی یادآور شد: نظر به ضرورت پیگیری تقویت دیپلماسی اقتصادی در کشور، اعضای کمیسیون با ایجاد کمیته دیپلماسی اقتصادی ذیل کمیسیون امنیت ملی موافقت کردند و مسئولیت این کمیته به «عباس مقتدایی» نماینده مردم اصفهان سپرده شد.

کد خبر 472109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.