انتظار معلولان از مدیریت شهری بیش از اقدامات تبلیغی و شعاری است

شهردار گلپایگان گفت‌: انتظار معلولان از مدیریت شهری بیش از اقدامات تبلیغی و شعاری است و باید اقدامات عینی ملموس و عملی انجام شود تا در عمل خدمات شهری را حس کنند و بهره مند شوند.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رعایت حقوق معلولان و جانبازان، اظهار کرد: با توجه به اینکه معلولان بخش مهم و قسمت قابل توجهی از نیروهای انسانی هر جامعه هستند، مناسب سازی فضای شهری از جمله رویکردهای عدالت محور در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری محسوب می‌شود و بی‌توجهی به معلولان به مفهوم از دست دادن قسمت بزرگی از نیروهای فعال و استعدادی انسانی یک جامعه است.

وی گفت: معتقدم حقوق معلولان در حوزه مدیریت شهری یکی از بارزترین نیازهای جامعه است و همه مسئولان وظیفه دارند با تدبیر و خردمندی از گوشه نشینی و هدر رفت توان آن‌ها جلوگیری کنند لذا در شهرسازی شهر گلپایگان باید تمام معیارهای مهندسی و زیباشناسی مناسب برای این گروه دیده شود.

شهردار گلپایگان افزود: در مجموعه شهرداری گلپایگان برای رسیدن به این هدف و دستیابی همه شهروندان به فرصت‌های برابر و تقویت نگرش مطلوب آن‌ها تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.

شکرزاده متذکر شد: انتظار معلولان از مدیریت شهری بیش از حرکت‌های تبلیغی و شعاری است و باید اقدامات عینی ملموس و عملی انجام شود تا گروه‌های کم‌توان در عمل خدمات شهری را حس کنند و بهره‌مند شوند البته تنها مدیریت شهری و مجموعه شهرداری این مسئولیت خطیر را نباید بر عهده بگیرند.

کد خبر 472105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.