۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
الماسی که بارسلونا از دست داد

گفته ای معروف هست که می گوید وقتی چیزی را از دست می دهید تازه قدر آن را می فهمید؛ جمله ای که حال دل امروز بارساست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لوئیس سوارز با هر بار حضور در ترکیب تیم اتلتیکو مادرید عملکرد درخشانی از خود به نمایش می‌گذارد و به بارسلونا ثابت می‌کند که با فروش او مرتکب اشتباهی فراموش نشدنی شد و الماس گرانبهایی را از دست داد.

پیش از آغاز این فصل بود که باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت یکی از برترین گلزنان تاریخ خود یعنی لوئیس سوارز را به فروش برساند. بازیکنی که شایستگی‌های زیادی داشت و هنوز می‌توانست در ترکیب بارسلونا بدرخشد اما سران کاتالان تصمیم گرفتند او را طرد کنند.

هرچند باید یادآور شد که فروش سوارز به سود بارسلونا و به ضرر این بازیکن نبود بلکه اتفاقاً قضیه کاملاً برعکس است. سوارز از ابتدای این فصل تا اینجا موفق به زدن ۱۲ گل در ۱۵ مسابقه شده است که آماری بسیار خوب محسوب می‌شود و همین آمار راضی کننده دقیقاً همان چیزی است که بارسلونا خلأ آن را احساس می‌کند.

بارسلونا حالا با سرمربی جدید خود در شرایط آرمانی قرار ندارد، برعکس اتلتیکویی ها روند خوبی را در پیش گرفته‌اند. سوارز شاید موفق شود در پایان این فصل حتی به آمار ۳۰ گل برسد که اعداد و ارقام فوق‌العاده‌ای است اما بارسلونا روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و شاید در بحرانی قرار داشته باشد که فرار از آن بدون حضور بازیکنی مثل سوارز ممکن نباشد.

کد خبر 472080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.