عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ بهمن ماه

در این بسته خبری از رژه نمادین ناوگان تاکسیرانی قروه تا احداث جان پناه، مقابل اداره کل آموزش و پرورش قزوین و توسعه پل منطقه ولیران دماوند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

استمرار ضدعفونی ماشین آلات شهرداری بجنورد

عملیات گندزدایی و ضدعفونی ماشین آلات شهرداری به دلیل خیز دوباره بیماری کرونا که خطر شیوع موج چهارم را مطرح می‌کند و در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، در سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری بجنورد در حال انجام است.

بهره برداری از سایت جدید اتوبوسرانی گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان از افتتاح پارکینگ جدید اتوبوسرانی این شهر در ایام دهه فجر خبر داد.

بازسازی خسارات سیل خرم آباد چشم انتظار تأمین اعتبار

علیرضا صادقی، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار خرم آباد گفت: در جریان سیل ۹۸ به تأسیسات شهری همانند پارک‌ها، پل‌ها، آسفالت معابر و دیواره رودخانه شهر خرم آباد خساراتی وارد شد که با پیگیری‌های لازم توانستیم ۱۰۳ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان موافقتنامه از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ مبادله کنیم.

ساخت بلوار سی دستگاه در دو گنبدان

مسعود ظفری، شهردار دو گنبدان گفت: با توجه به نیازها و مشکلات ترافیکی محلات آبگرمو و سی دستگاه بنیاد شهید، ساخت بلوار سی دستگاه با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال در دستور کار مدیریت شهری شهرداری دو گنبدان قرار گرفته است.

پرداخت حقوق کارگران اولویت شهرداری سقز است

رشید میر حسامی، شهردار سقز گفت: پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران اولویت شهرداری است و نظارت ویژه‌ای در این خصوص صورت می‌گیرد.

رژه نمادین ناوگان تاکسیرانی قروه به مناسبت دهه فجر

در این مراسم جمع کثیری از تاکسیرانان با هماهنگی سازمان حمل و نقل همگانی شهر قروه در حرکتی نمادین، مسیر چهار راه بوعلی تا میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را پیمودند.

خرید مخازن زباله نو برای استقرار در معابر شهری آبادان

شهرداری آبادان یکصد و پنجاه باکس زباله نو خریداری کرده است که سهم هر کدام از مناطق سه گانه از این تعداد، پنجاه مخزن است و بر اساس رنگ بندی از پیش تعیین شده تحویل داده خواهد شد.

توسعه پل منطقه ولیران دماوند

عباس صفری، شهردار دماوند اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در بحث توسعه شبکه معابر، توسعه پل منطقه ولیران است که در سال جاری ضلع جنوبی این پل تکمیل و ضلع شمالی آن در دستور کار قرار دارد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث جان پناه، مقابل اداره کل آموزش و پرورش قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در راستای اجرای پروژه مناسب سازی و به منظور تردد ایمن عابران پیاده از عرض معبر مقابل اداره کل آموزش و پرورش، واقع در بلوارشهید حاج قاسم سلیمانی نسبت به احداث جان پناه در این معبر اقدام شد.

افتتاح موزه تخصصی صید و صیادی گیلان

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر گفت: موزه تخصصی صید و صیادی گیلان در محل آمفی‌تئاتر این شهر سال آینده افتتاح می‌شود.

کد خبر 472058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.