نوروزی: توزیع عادلانه امکانات در شهر محقق شده است

شهردار اصفهان گفت: اگر امروز از توزیع عادلانه امکانات سخن می‌گوئیم و شاهد تحقق آن هستیم این اتفاق خوشایند حاصل فعالیت ارزنده کارکنان شهرداری بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز - یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹- در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۲ شهرداری اظهار کرد: خوشبختانه با اجرای برنامه -هر یکشنبه یک افتتاح- هر هفته شاهد بهره برداری پروژه‌های مختلف یا و کلنگ زنی اجرای آن‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهر هستیم، یکی از پروژه‌های منطقه ۱۲ احداث خیابان آرمان است که بنا به خواسته شهروندان ظرف مدت سه ماه احداث شد و شهرداری به یکی دیگر از وعده‌های خود عمل کرد.

شهردار اصفهان افزود: خوشحالیم که امروز در دوازدهمین روز از بهمن ماه ۱۲ پروژه در منطقه ۱۲ افتتاح یا کلنگ زنی شده که شامل افتتاح هفت پروژه و کلنگ زنی پنج پروژه دیگر است.

نوروزی با اشاره به احداث پروژه پارک سوار عاشق آباد گفت: این پروژه در ابتدای خط یک مترو و پارک سوار صفه در انتهای خط یک مترو احداث شده تا شهروندان و مسافران با پارک خودروهای خود در این محل ادامه سفرهای درون شهری خود را با استفاده از مترو انجام دهند.

وی تأکید کرد: احداث پارک سوار در مجاورت ایستگاه‌های قطار شهری همچون ایستگاه مترو دارک اندیشیده شده است تا سفرهای درون شهری شهروندان تسهیل شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پارک سوارها محلی برای تبادل خطوط اتوبوسرانی و مترو است، گفت: انجام این فعالیت‌ها ناشی از هم افزایی بوده و اگر تعامل و همکاری نباشد اقدامات برنامه‌ریزی شده با راندمان خوب انجام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هم افزایی حاصل تعاون و تعامل است، افزود: اگر امروز در شهر اصفهان اتفاقات بزرگ عمرانی و خدماتی رقم می‌خورد مهم‌ترین عامل آن تعامل بین مدیریت شهری با زیرمجموعه خود و با شورای اسلامی شهر است.

نوروزی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری ۴۰ میلیارد تومان پروژه دیگر در منطقه ۱۲ شهرداری اجرا خواهد شد تا فاصله امکاناتی محله‌های کمتر برخوردار با مناطق توسعه یافته کاهش یابد؛ اگر امروز از توزیع عادلانه امکانات سخن می‌گوئیم و شاهد تحقق آن هستیم این اتفاق خوشایند حاصل فعالیت ارزنده کارکنان شهرداری بوده است.

کد خبر 472052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.