تابستان متفاوت پساکرونایی برای جوانان لتونی

اگرچه هنوز زمان زیادی تا فصل تابستان باقی مانده است با این حال مقامات رسمی در بسیاری از شهرهای جهان در تلاشند برنامه تابستانی متفاوت با سال گذشته برای جوانان طراحی کنند تا از این طریق، به جبران نسبی فرصت‌های از دست رفته این گروه سنی در دوران کرونا بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پی کشف واکسن کووید ۱۹، بشر به دوران پساکرونا نزدیک می‌شود و همین امر او و مقامات رسمی را به طراحی برنامه‌های زیادی برای آینده سوق داده است. برنامه‌ریزان دوگاپیلس، شهری در جنوب شرقی لتونی از این امر مستثنی نیستند و از برنامه‌های خاص خود برای فعالیت جوانان بین ۱۵ تا ۱۹ سال برای تابستان آینده خبر داده و اعلام کرده‌اند اجرای برنامه خود برای به فعالیت بازگرداندن جوانان شهر را از ششم ماه آوریل آغاز خواهند کرد. این افراد در نظر دارند در صورت ادامه انتشار ویروس کرونا دست از فعالیت‌های خود بر ندارند و تابستانی پربار برای جوانان به وجود آورند.

البته مقامات رسمی دوگاپیلس، نه تنها وجود ویروس کرونا در شهر را نادیده نخواهند گرفت، بلکه قصد دارند محتاطانه‌تر از قبل در مقابل این بیماری وارد عرصه فعالیت شوند. این افراد می‌خواهند در صورت بهره‌مند نشدن مردم سراسر کشور از واکسن کرونا، جوانان را با احتیاط به انجام فعالیت‌های مورد نظر خود برای کسب درآمد سوق دهند و پیش از انجام فعالیت‌ها، کلاس‌هایی آموزشی برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا برای جوانان برگزار می‌شود و پس از آن افراد شرکت کننده به مرحله بعد وارد می‌شوند.

جوانان ۱۴ تا ۱۹ ساله دوگاپیلیسی پس از گذراندن دوره آموزشی در خصوص پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا، به مراحل بعدی کسب مهارت‌های کاری راه داده می‌شوند. در این مرحله ابتدا کارجویانی از خانواده‌های کم‌درآمد به یادگیری مهارت‌های لازم برای کسب درآمد می‌پردازند و سپس سایر علاقمندان می‌توانند در کلاس‌های فوق شرکت کنند. در نهایت آزمونی به صورت آنلاین بین شرکت‌کنندگان در وب سایت شهر برگزار می‌شود و افراد می‌توانند از طریق همان وب سایت به اسامی پذیرفته‌شدگان برای شروع فعالیت‌های کاری خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 472045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.