برنامه راهبردی شهر پره‌سر اجرایی می‌شود

شهردار پره سر از امضای تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی رشت در راستای اجرای برنامه راهبردی این شهر خبر داد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت کشور، بودجه باید براساس برنامه راهبردی بین شهرداری‌ها توزیع شود.

وی افزود: شهرداری پره سر در سال گذشته با کمک مشاور بخش خصوصی مطالعه طرح محله بندی این شهر را اجرا کرد و طبق مصوبه سال جاری شورا، روز گذشته در راستای اجرای برنامه راهبردی شهر با نگاه درآمد پایدار، مدیریت شهری تفاهم نامه‌ای را با دانشگاه آزاد اسلامی رشت امضا کرد.

شهردار پره سر عنوان کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی رشت شش ماه فرصت دارد تا برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت راهبردی شهر و شهرداری را با نگاه درآمد پایدار مطالعه و تهیه کند همچنین در قالب کتابچه‌ای در اختیار مدیریت شهری قرار دهد.

وی ادامه داد: در تهیه برنامه راهبردی شهر موقعیت جغرافیایی، جمعیت، ظرفیت‌های موجود، فرصت‌ها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت در نقاط مختلف شهر مطالعه، تهیه و تدوین خواهد شد.

شهابی خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی شهرداری در حوزه مختلفی همچون عمران، فضای سبز، خدمات شهری، موتوری و درآمد نیز تهیه و بودجه نویسی سال‌های آینده طبق این برنامه اجرا خواهد شد و شهرداران آتی نیز باید براساس آن عمل کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 472014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.