پروژه‌های عمرانی در ۹ محله منطقه ۱۲ به بهره برداری رسید

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۲ پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی این منطقه به ارزش یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی باقری امروز _یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ۹۹ _ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۲ شهرداری، اظهار کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های امروز در ۹ محله از ۱۱ محله این منطقه، در راستای توزیع عادلانه امکانات و خدمات است.

وی با بیان اینکه امروز در برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» سومین دوره افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۲ انجام می‌شود که در هر نوبت سعی شده تعدادی پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شود، تاکید کرد: از مجموع ۱۲ پروژه امروز هفت پروژه به بهره‌برداری رسید و پنج پروژه کلنگ‌زنی شد، امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها خدمت کوچکی به مردم کرده باشیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افزود: تمام ۱۱ محله منطقه ۱۲ در جهت توسعه حرکت می‌کند چرا که پروژه‌های مختلفی در آنها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی مجموعه مدیریت شهری اصفهان توزیع عادلانه امکانات در محلات بوده است، ادامه داد: این منطقه به سمت آبادانی و پیشرفت در حال حرکت است که امیدواریم روزی شاهد برخورداری این منطقه از تمام امکانات شهری باشیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان این که تمام پروژه‌ها بر اساس ضرورت‌ها و نیازهای محلات و بر اساس درخواست‌های مردمی احداث شده است، تاکید کرد: تلاش شده با توجه به اینکه منطقه ۱۲ جزء مناطق حاشیه‌ای شهر بوده و بخش اعظم آن را محلات کم برخوردار تشکیل می‌دهد، اجرای پروژه‌ها در راستای محرومیت زدایی باشد.

وی گفت: افتتاح پارک سوار عاشق آباد با مبلغ اجرای ۵۸ میلیارد ریال و مبلغ تملک ۴۵۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از جمله پروژه‌های این منطقه است که امروز تکمیل و به بهره برداری رسید.

باقری اظهار کرد: احداث خیابان آرمان به طول ۶۰۰ و عرض ۳۰ متر نیز که برای اجرای آن ۳۵ میلیارد ریال و برای تملک آن ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است از دیگر پروژه‌های منطقه در راستای تحقق خواسته شهروندان است.

کد خبر 471991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.