غربالگری ۷۰ هزار خانوار نجف‌آبادی در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد گفت: در طرح غربالگری شهید سلیمانی در نجف‌آباد حدود ۷۰ درصد خانواده‌های این شهرستان یعنی حدود ۷۰ هزار خانوار تاکنون غربالگری شده‌اند.

حجت الله صفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا و شناسایی بیماران مبتلا به آن، اظهار کرد: تمام اعضای جامعه باید همکاری کنند تا بتوان شیوع این بیماری همه‌گیر را کنترل کرد، بنابراین برای شناسایی بیماران و اجرای طرح غربالگری در تمام استان همکاری همه جانبه نیاز است.

وی ادامه داد: طرح شهید سلیمانی به شناسایی بیماران، غربالگری خانواده‌ها و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند می‌پردازد تا بتواند علاوه بر غربالگری خانواده‌ها در خصوص احتمال ابتلا به کرونا ویروس، خانواده‌هایی که از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند نیز شناسایی کند و از طریق اعطای کمک‌های مومنانه از آن‌ها حمایت کند.

فرمانده سپاه ناحیه نجف‌آباد با اشاره به روند اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در شهرستان نجف‌آباد، تصریح کرد: در طرح غربالگری شهید سلیمانی در نجف‌آباد حدود ۷۰ درصد خانواده‌های این شهرستان یعنی حدود ۷۰ هزار خانوار تا کنون غربالگری شده‌اند.

وی افزود: کمک‌های مومنانه به خانوارهای نیازمند در شهرستان نجف‌آباد ادامه دارد و پیگیر رفع نیازهای این خانواده‌ها هستیم و با همکاری معاونت بهداشتی این طرح را به طور کامل به سرانجام خواهیم رساند و غربالگری ۳۰ درصد باقی مانده خانوارهای شهرستان نجف‌آباد را نیز با جدیت تمام پیگیری خواهیم کرد تا مردم کل شهرستان غربالگری شوند.

کد خبر 471973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.