اصفهان ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز دارد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: یک هزار و ۵۰۰ خیر مدرسه ساز در استان مشارکت فعال دارند که ۲۰۰ نفر آنها بانوان هستند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، زهره میردامادیان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در مراسم افتتاح مجتمع آموزشی چهارباغ اصفهان؛ ضمن قدردانی از خیر مدرسه ساز شکرالله فرقدانی، اظهار کرد: شما خیران مسیر روشنی پیش روی فرزندان این سرزمین باز کردید.

وی با بیان اینکه اصفهان به عنوان استان برخوردار شناخته می‌شود، اما محرومیت زیادی به ویژه در فضاهای آموزشی دارد، افزود: در این راستا خیران همت کرده‌اند و ۱۵۰۰ خیر مدرسه ساز در استان که ۲۰۰ نفر آنها بانوان هستند اقبال بسیاری به مدرسه سازی دارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با اشاره به اینکه خیران مدرسه‌ساز اصفهان در هر شرایطی به سمت مدرسه سازی می‌آیند و هم اکنون حضور خیران بیشتر شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان تعهد خیران مدرسه ساز را داشتیم که با رشد ۸۰ درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به اینکه نیازمند اختصاص بودجه متمرکزی در استان برای فعال کردن پروژه‌های خیرساز هستیم، افزود: طی این سال‌ها خیران زمین‌هایی به آموزش و پرورش اهدا کرده‌اند که باید آورده خیّر محسوب شده و دولت اعتبار لازم را برای ساخت آنها اختصاص دهد.

میردامادیان با اشاره به ظرفیت خوب استان برای تولید تجهیزات آموزشی گفت: امیدواریم اعتباراتی در اختیار استان قرار گیرد تا با استفاده از این ظرفیت بتوان اقدام به تجهیز مدارس استان کرد.

کد خبر 471968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.