سپاهان یک- شهرخودرو ۳/ شوک در نقش جهان!

تیم فوتبال سپاهان با شکست برابر شهرخودرو فرصت صدرنشینی در لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های سپاهان و شهرخودرو در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک شهرخودرو به پایان رسید.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و شهرخودرو

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: سجاد شهباززاده (دقیقه ۲۰، پنالتی) برای سپاهان- امین قاسمی نژاد (دقیقه ۲۸، پنالتی)، احمد الجبوری (دقایق ۷۳ و ۹۴) برای شهرخودرو

اخطار: میلاد فراهانی (دقیقه ۴۴)، رحمان جعفری (دقیقه ۴۵)، اکبر صادقی (دقیقه ۸۲)، امین قاسمی نژاد (دقیقه ۸۴) از شهرخودرو

اخراج: گئورگی گولسیانی (دقیقه ۸۹) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، علی مصلح (۶۱- محمدرضا خلعتبری)، محمد کریمی، امید نورافکن، سروش رفیعی (۷۴- محمد محبی)، محمدرضا حسینی، کی‌روس استنلی (۶۱- جلال الدین علیمحمدی) و سجاد شهباززاده

مربی: محرم نویدکیا

شهرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری (۷۴- احمد الجبوری)، فرشاد فرجی، امیر حسین کریمی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد (۹۰+۵- ابوذر صفرزاده)، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی (۹۰+۵- امیرحسین جعفری)، صادق صادقی (۸۴- علی طاهران) و حسین مهربان (۸۵- علیرضا اسد آبادی)

مربی: مهدی رحمتی

داور: موعود بنیادی‌فر

شرح بازی:

سپاهان در حالی در خانه خود برابر شهرخودرو قرار می‌گرفت که با توجه به توقف روز گذشته استقلال نفت مسجد سلیمان، این فرصت برای شاگردان نویدکیا پیش آمده بود که با پیروزی در این دیدار خانگی به صدر جدول لیگ برتر برسند. سپاهان بازی را نسبتاً خوب آغاز کرد و در دقیقه ۲۰ روی خطای هند هافبک شهرخودرو صاحب پنالتی شد تا سجاد شهباززاده، آقای گل فعلی لیگ برتر یازدهمین گل خود را در این فصل به ثمر برساند، سپاهان اما مثل اکثر بازی‌های این فصل خود در حفاظت از گل خورده ناکام بود و این بار علی مصلح بود که با خطای آماتور روی مهاجم شهرخودرو مرتکب خطای پنالتی شد تا ۸ دقیقه پس از گل سپاهان، این شهرخودرو باشد تا با پنالتی مهاجم خطرناک خود، امین قاسمی‌نژاد بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم سپاهان برای زدن گل برتری و کسب ۳ امتیاز به زمین آمد اما بازی دفاعی شاگردان مهدی رحمتی سپاهان را در رسیدن به گل ناکام گذاشت و روی یک اشتباه در آفساید گیری از سوی دانیال اسماعیلی‌فر، این احمد الجبوری بود که ثانیه‌هایی پس از ورودش به زمین روی یک موقعیت تک به تک گل دوم را بر خلاف روند بازی برای شهرخودرو به ثمر رساند. سپاهان حتی در جبران گل دوم و به تساوی کشاندن بازی هم ناکام بود و در دقایق پایانی بازی باز هم احمد الجبوری با استفاده از کم بودن مدافعان سپاهان درون محوطه جریمه خودی گل سوم را هم به ثمر رساند تا سومین شکست فصل نیز برای سپاهان با نتیجه ۳ بر یک رقم بخورد.

سپاهان با شکست در این دیدار فرصت صدرنشینی را از دست داد و به دلیل تفاضل گل کمتر یک رده نیز در جدول سقوط کرد و سوم شد.

شرح گل:

۰-۱ (دقیقه ۲۰- سپاهان) - با خطای هند کریمی، داور به سود سپاهان اعلام پنالتی کرد تا سجاد شهباززاده با ضربه‌ای مطمئن گل اول سپاهان را به ثمر برساند.

۱-۱ (دقیقه ۲۸- شهرخودرو) - خطای آماتور مصلح روی مهاجم شهرخودرو را داور پنالتی اعلام کرد تا امین قاسمی‌نژاد با ضربه‌ای زمینی بر خلاف جهت شیرجه نیازمند دروازه سپاهان را باز کند.

۲-۱ (دقیقه ۷۳- شهرخودرو) - پاس در عمق پشت مدافعان سپاهان به الجبوری تازه وارد رسید تا در یک موقعیت تک به تک با نیازمند گل دوم شهرخودرو به ثمر برسد.

۳-۱ (دقیقه ۹۴- شهرخودرو) - احمد الجبوری داخل محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و در حالی که نورافکن را جلوی خود داشت، با یک حرکت بدن و ضربه محکم دروازه نیازمند را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۷- فرار اسماعیلی‌فر از سمت راست با ارسال خطرناک او به تیر دور همراه شد تا سروش رفیعی یک شوت سر ضرب زیبا روانه دروازه شهرخودرو کند اما توپ با فاصله‌ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷- نفوذ اسماعیلی‌فر از سمت راست پشت مدافعان شهرخودرو موقعیت خوبی برای گلزنی او به وجود آورد اما ضربه نهایی او را فراهانی در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۷۱- ضربه ایستگاهی صادق صادقی با فاصله‌ای کم از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱- ارسال محمد کریمی با ضربه سر شهباززاده همراه شد اما توپ با فاصله‌ای کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵- شوت پای چپ اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

این اولین شکست خانگی سپاهان در لیگ بیستم بود، شکستی که باعث شد همه محاسبات سپاهان برای صدرنشینی خراب شود.

بهترین بازیکن:

احمد الجبوری با به ثمر رساندن دو گل برای شهرخودرو بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 471906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.